BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Konfekt og julegodter

Her kan vi alle dele vores bedste opskrifter.

Konfekt og julegodter

Indlægaf LoisLane » søn, 30. november 2008 20:11

Så skal der snart konfektes, og i den anledning vil jeg prøve noget nyt i år. (udover alt der jeg plejer, så kan der godt mangle et nyt pift på godtefadet :D )

SÃ¥ kom med jeres bedste konfektopskrifter :D Be om :D
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Babywanted » tirs, 02. december 2008 09:55

Mmm, det bliver jeg lækkersulten af at læse om, disse opskrift-sider.

Jeg har også tidligere været en flittig julebager (småkager som figurer og med pynt) og konfekt-maker. Jeg synes, det bedste konfekt er det, hvor marcipanen får lidt sprut (cognac, f.eks.) inden det klattes ind i chokolade, eller hvis man laver trøffelcreme og får det chokoladebelagt...

Jeg får måske tid til den slags omkring 20. december - så har vi lidt til lillejuleaften, som vi i år bruger til at holde en ekstra juleaften med en anden del af familien:-)
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

...

Indlægaf brud2008 » tirs, 02. december 2008 17:11

har i år lavet feks. marsipan med friskpresset appelsin lidt revet appelsinskal,så dyppet i chokolade og revet appelsinskal på toppen.

marcipan med kakao og kaffe,det fedter men smager skøøøønt dyppet i hvid chokolade og så sprøjtet mørk henover som pynt.
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Vores lækre Madopskrifter