Hejsa...

Du skriver, I virkelig har prøvet i 6 måneder nu. Og det er faktisk ikke længe... Normalt skal man have prøvet på at blive gravid i mindst 1 år, før lægerne vil sende dig til videre undersøgelse.
Og I er trods alt kun 23 og 22 år, så I er jo unge endnu

Jeg kan godt forstå, hvis det er fuldstændig ligegyldigt, hvis I bare gerne vil være gravide NU

Min mand (37 år) og jeg (28 år) havde ubeskyttet sex i 2½ år, han trak sig bare ud inden han kom (for det meste). Det er naturligvis LANGT fra god beskyttelse, men vi var dog enige om, at HVIS jeg blev gravid, så beholdte vi naturligvis barnet...
Da vi virkelig gik igang med at gøre mig gravid, gik der 9 måneder før jeg stod med en positiv test. Efter jeg havde født vores søn gik der så kun 2½ måned, så var jeg gravid igen. Dog tabte jeg det da jeg var 8 uger henne. Jeg sagde, at jeg gerne lige ville have 2 normale menstruationer, efter jeg tabte i 8. uge. Og da jeg havde haft de 2 normale menstruationer, gik vi igang med at forsøge igen, og en måned eller to efter stod jeg så med en positiv test.
Et vennepar af vores prøvede på at blive gravide i OVER 1½ år før det lykkedes for dem.
Et andet vennepar var gravide allerede efter 2 måneders forsøg.
Så det er VIDT forskelligt, hvor længe hvert par forsøger sig.
Man skal VIRKELIG ramme "plet" for at det lykkedes.
Jeg stoler ikke helt på temperaturen. Jeg synes helt klart ægløsningsteste er de bedste. Men det er jo smag og behag.
Hvad angår zoneterapi så tror jeg ikke på det. I mine øjne er det spild af penge. Men det er jo også smag og behag....
Hvis jeg var dig, så ville jeg forsøge mig frem med ægløsningsteste. De har virket fint på mig. Og jeg købte de billigste af slagsen

Krydser fingre for jer