Jeg kunne jo tage ned med den urinprøve i morgen tidlig, men jeg har bare ikke lyst til at den er negativ og jeg har det lidt sådan jo længere jeg er over tid for mens....jo større chance er der for jeg er gravid.
Jeg har dog selv en lille teori....tror faktisk kun jeg de her 5 uger henne nu. Da jeg ventede min søn vidste jeg det med det samme, og da lægen sagde testen var negativ, sagde jeg bare jaja vi får se...for jeg ved jeg er gravid.Da jeg gik derfra sagde jeg vi ses.......3 min efter kom han løbende efter mig på gaden med en test viftende i hånden Hallo Hallo den er go´ nok du er gravid!!!!! Den skulle bare lige ligge lidt længere - og at hele byen så vidste det med det samme, var jo så lidt træls. Jeg arbejdede i butik og var et kendt ansigt....hehe. På det tidspunkt var jeg 8 uger henne og havde vist det hele tiden.
Dengang var jeg slet ikke så obs og fokuseret på det som jeg er nu. Så mon ikke jeg bare igen har vist det fra dag ét og min krop bare ret hurtig gør klar til dette lille liv.....jeg håber det