BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tosset søndag

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Tosset søndag

Indlægaf zoo » søn, 22. maj 2011 19:05

Kender I det at man er ved at blive skør af tanken om alt overhovedet fungere som det skal ??? Jeg var i hvert fald ved at blive skør af det idag. Min mand blev for en måned siden refertiliseret, dvs at han har fået en sterilisation lavet om igen. Man siger at efter at have været steriliseret vil der normalt gå ca. 3 mdr inden de små fyre livet op igen, hvis de overhovedet liver op.Så man laver først en test 3 mdr efter operationen. Vi kom ret hurtig igang efter operationen, hvilket lægen rådede os til....og jeg synes jo allerede jeg kan mærke små tegn på man måske kan være gravid (om ikke andet så ønsker jeg at kunne mærke disse tegn ;-) ) Men ind i mellem bliver jeg så usikker på om jeg mærker rigtig og vil føle mig så fjollet hvis vi om 2 mdr får at vide at der er faktisk slet ikke liv i de små gutter......hva gør man så???? Jo man køber da et mikroskop i ALDI....og så kigger man da selv!!! Gud hvor vi grinte og følte os mærkelige. Først kunne vi INTET se, nå ok ja lægen sagde jo også der ville gå 3 mdr....Men hov vent De svømmer sgu da lige der råbte min søde mand. Og dælme om de ikke gjorde det. Så jov der er liv i drengene. Hold kæft hvor blev vi glade!!!! :alien: Og jaja derfra og til at det lykkedes det kan kun guderne spå om, men jeg er glad for at min mand ikke har gennemgået en ikke så særlig rar operation for ingenting. Ihh en dejlig søndag.........
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Tosset søndag

Indlægaf Helle » søn, 22. maj 2011 19:10

Hahahahahahaha...... Det er da dagens gode grin!

Har godt nok aldrig hørt om nogen, der selv "tjekker" sædkvaliteten med et alm. mikroskop :lol:

Men hvad, så slipper I da for at gå i uvished i 2 mdr endnu!

Så tillykke med de små svømmere -og god weekend til jer også :lol:
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf zoo » søn, 22. maj 2011 19:21

Haha nej har heller ikke selv hørt om nogen, men vi blev bare for nysgerrig. Havde egentlig ikke forventet at kunne se noget. Men hmm ja det er jo også bare et mikroskop de bruger, ik ;-) hehe
zoo

Indlægaf Katten » man, 23. maj 2011 13:48

Hahahahahahaha hvor er det bare godt, totalt genialt :D Har aldrig hørt noget ligende, men helt fantastisk at der er liv i svømmerne :hello1:
Må godt nok være sjovt lige pludselig at opdage hey de rent faktisk :razz:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf zoo » man, 23. maj 2011 17:12

Hehe ved godt det var tosset, men vi havde det sjovt :-) og fedt at finde ud af. SÃ¥ nu ved vi for alvor at vi er igang:-)
zoo

Indlægaf nanna444 » man, 23. maj 2011 20:18

Hahahaha :lol: Sikke en god ide!!! Og tillykke med de livlige svoemmere :lol:
nanna444

Indlægaf stinapigen79 » man, 23. maj 2011 20:25

aldrig hørt om folk gør det men når man tænker over det må det faktisk være spændende at se finde ud af :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf zoo » tirs, 24. maj 2011 14:23

Det var nemlig DET, det var skide spændende og enormt bekræftende..... :-)
zoo

Indlægaf mariarolle » tirs, 06. september 2011 18:53

Hejsa..

Dejligt indslag at læse :-) . Men kunne da rigtigt godt tænke mig at høre hvordan det er gået , er det lykkedes?. Min nysgerrighed er pga. min mand også skal refertiliseres, men har bare hørt så meget "negativt", altså læger der siger der ingen chance er, hvor der andre steder kan læses at chancen er 50/50, hvis det er under 5 år siden sterilisationen er fundet sted..
Men tager chancen - bedre end slet ikke at prøve :-) .
Alt held og lykke til jer. :D
mariarolle

Indlægaf babyskruk » tirs, 06. september 2011 22:29

fed ide :) dejligt at der er liv i svømmerne. Håber bare der er nok liv til at selv kan lave bebs på naturmåden.
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » ons, 07. september 2011 14:36

Hej mariarolle.....det er desværre ikke lykkedes endnu,jeg har haft en postiv test men det holdt bare ikke. Så vi ved jo det kan lykkedes :-) men vi er begge af den overbevisning at det intet har med operationen at gøre. Min mand kom sig rigtig hurtigt over det og vi var hurtigt igang. Vores læge sagde der ca 30% chance. Og det var fint for os, for vi er af den overbevisning at skal det lykkedes så gør det også og der er jo aldrig garantier for man kan få børn overhovedet, så vi synes også det er prøveturen værd.

Held og lykke til jer... ;-)
zoo

Tilbage til Vil gerne være gravid