Kender I det at man er ved at blive skør af tanken om alt overhovedet fungere som det skal ??? Jeg var i hvert fald ved at blive skør af det idag. Min mand blev for en måned siden refertiliseret, dvs at han har fået en sterilisation lavet om igen. Man siger at efter at have været steriliseret vil der normalt gå ca. 3 mdr inden de små fyre livet op igen, hvis de overhovedet liver op.Så man laver først en test 3 mdr efter operationen. Vi kom ret hurtig igang efter operationen, hvilket lægen rådede os til....og jeg synes jo allerede jeg kan mærke små tegn på man måske kan være gravid (om ikke andet så ønsker jeg at kunne mærke disse tegn

) Men ind i mellem bliver jeg så usikker på om jeg mærker rigtig og vil føle mig så fjollet hvis vi om 2 mdr får at vide at der er faktisk slet ikke liv i de små gutter......hva gør man så???? Jo man køber da et mikroskop i ALDI....og så kigger man da selv!!! Gud hvor vi grinte og følte os mærkelige. Først kunne vi INTET se, nå ok ja lægen sagde jo også der ville gå 3 mdr....Men hov vent De svømmer sgu da lige der råbte min søde mand. Og dælme om de ikke gjorde det. Så jov der er liv i drengene. Hold kæft hvor blev vi glade!!!!

Og jaja derfra og til at det lykkedes det kan kun guderne spå om, men jeg er glad for at min mand ikke har gennemgået en ikke så særlig rar operation for ingenting. Ihh en dejlig søndag.........