af Helle » ons, 13. juli 2011 08:36
Ja tak! Hvor er det PISSE træls, at skulle lytte til alle spørgsmålene om, hvornår man skal igang med at få børn!!
Begge mine brødre har 2 børn, alle mine fætre og kusiner har børn (undtagen 1, som først har fået kæreste på nu! Men hun skal da også nok nå at overhale os!) Alle vores venner har børn endda 2 eller 3 allesammen!! Så til alle sociale begivenheder bliver vi altid spurgt!! Synes egentlig at det er hårdt nok, at være til fester med alle de børn rendende omkring, hvor man jo i hvert fald minder sig selv om, at man ikke selv har nogen børn! -og så kommer spørgsmålet -"Jamen I skal da også snart til at komme igang skal I ikke?", "I bliver jo ikke yngre", "Nu har din lillebror jo allerede 2", "I ender jo med at blive "gamle" forældre", "Ja, vi er glade for, at vi fik vores så tidligt, så vi kan være unge med vores børn" osv osv OSV OSV!!! Selvom folk selvfølgelig ikke spørger for at gør os ondt, så gør det sgu ondt! Vi er så tit gået fra familiefester og har været i skrækkeligt humør!
Ville bare gerne kunne løfte min niece op og nyde at være faster -uden én eneste kommentar om hvor god jeg er til børn og om hvornår jeg selv skal komme igang! Vi har sådan set været igang de sidste 5 år!! Men nej, det siger man jo ikke til folk....
Jeg glæder mig til, at vi får godkendelsen til adoptionen, så har vi da for første gang et svar, når vi bliver spurgt om hvornår vi skal igang!!
GODKENDTE D.11/11 2011