BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

...så slog det mig li igen!

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

...så slog det mig li igen!

Indlægaf zoo » ons, 14. december 2011 14:49

....hmm går godt nok og siger at det ok at det ikke gik denne gang, men kan faktisk godt mærke jeg er ked af det, og tænker i disse dage lidt over om det overhovedet er meningen vi skal det her.

Vi har 3 børn - dog ingen fælles - men vi har 3. Og selvom de ikke ved at jeg var gravid og at det gik galt, har det ikke kunne undgåes at de har kunne mærke et eller andet.....så tankerne løber lidt af med mig disse dage og jeg kommer i tvivl!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: ...så slog det mig li igen!

Indlægaf babyskruk » ons, 14. december 2011 16:01

selvf er du da ked af at det ikke lykkes nu i har en drøm om et fælles barn. Synes i skal fortsætte på at arbejde på at få et barn sammen nu det er det i meget gerne vil :) Tror nærmere det er lidt uheld det skyldes at det gik galt og ikke et tegn til i ikke skal have børn sammen. Hvis ikke det var vigtigt at få et barn sammen ville det ikke betyde s meget som det gør. Så jeg synes nærmere det at i er så knuste viser hvor rigtigt det er at kæmpe for drømme om et fælles barn :)

Knus herfra og en masse positive tanker :)
Billede
babyskruk

Indlægaf pivpiv » ons, 14. december 2011 16:14

Kæmpe stort kram.
Tag og træk vejret dybt ned i maven og find lidt ro.
Det er klart at det giver uro i både familie og i troen når sådan noget sker, men jeg er sikker på at I nok skal finde benene igen og lige efter man har mistet, så ser det hele så umuligt og uretfærdigt ud.
Dyrk hinanden og slap af, find jer selv og så skal det nok komme.
Men husk også at give dig selv lov at være ked og til at bearbejde sorgen.
Mange kram
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf zoo » ons, 14. december 2011 16:27

Tak for jeres søde ord. Jeg er lidt i konflikt med migselv. FOR jeg er af den opfattelse at ting sker af en grund og at der altid er en mening med ting og måden tingene sker på......så jeg prøver lidt at gennemskue hvorfor det sker for os...om det ikke er meningen, om vi bare skal "bevise" at vi vil det nok til at fortsætte eller hvad.....jeg har jo været halvsyg lige siden vi gik igang. Den første mens jeg havde efter vi var gået igang var jeg simpelthen så syg af og det har jeg aldrig været før.....så jeg tænker også om min krop prøver at fortælle mig noget jeg ikke er helt åben for at lytte til......

Men jo selvfølgelig vil vi det rigtig gerne, men tankerne tager li over idag :-)
zoo

Indlægaf babyskruk » ons, 14. december 2011 22:53

har faktisk tænkt om vores 2 mislykkes behandlingsforsøg på samme måde :) min konklusion var at det ikke lykkes før fordi det var nu vi skulle være forældre og ikke før :)

HÃ¥ber det hurtigst muligt lykkes igen og det denne gang ender med en baby til jer :) knus
Billede
babyskruk

Indlægaf Snebold » ons, 14. december 2011 23:26

Kære zoo
Jeg nægter simpelthen at tro på at der er en mening med de ting der sker. Hvis der er det, vil jeg i hvert fald gerne vide hvad meningen var med at jeg skulle miste min søn og samtidig få en dødelig sygdom, som efterfølgende har bragt mig i dette helvede af behandling. For jeg kan altså ikke se nogen mening og kommer aldrig til det.
Tingene sker tilfældigt fordi naturen er tilfældig. Enkelte ting sker fordi andre eller vi selv tager valg der påvirker os, men at miste et barn eller abortere (hvis man ellers lever sundt og ikke udsætter sig for unødig risiko) det er der ingen mening i.
I har været uheldige, lige som jeg, og I står nu med et valg om I vil fortsætte eller ej. Men det er ikke sket fordi universet har den mening at I ikke skal have børn sammen.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf zoo » fre, 16. december 2011 12:17

Kære Snebold. Har fuld forståelse for DIN holdning til livet og hvordan det arter sig......hvem ville ikke tænke sådan med hvad du har været igennem????

Det er nok også i bund og grund det der knager lidt i mit hoved lige nu, for hvordan kan det være meningen at miste eller opleve sygdom??? Jeg har altid haft den holdning at ting sker af en grund, men gransker min holdning for tiden.....så i bund og grund er en del af mig enig med dig, men en anden del hænger jo stadig i min indtil nu holdning om intet er tilfældigt!

Knus til dig Snebold :)
zoo

Tilbage til Vil gerne være gravid