Ked af det på dig og din mands vegne

Det er aldrig nemt at miste...
Jeg har mistet 2 gange, hvor fosteret også var dødt. Den ene gang fik jeg udskrabning...
Nogle kvinder kan godt teste positiv i op til 8-10 uger efter en abort, da det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvor hurtigt HCG hormonet er ude af kroppen...
Jeg havde også en positiv test i flere uger efter. Og hvis jeg har regnet rigtigt, er det lidt over 4 uger siden, du fik udskrabningen.
Jeg er selvfølgelig ikke ekspert eller noget, men jeg vil tro, at grunden til, du tester positiv, er fordi, det ikke er længere tid siden, du har fået udskrabningen.
Min mand og jeg ventede med at forsøge igen, indtil jeg havde haft en normal menstruation, efter jeg havde mistet. Og efter den normale menstruation, stod jeg med en bragende negativ g-test. Så vi gik straks igang igen...
Måske det også ville være en god idé for jer at vente, indtil du har haft en normal menstruation igen? Bare så du i det mindste ikke har mere HCG, fra din tidligere graviditet, og derfor ikke kommer i tvivl, når du ser en positiv test igen?
Håber, du snart bliver gravid igen, og spiren hænger i næste gang...
Krydser fingre for dig...