BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Positiv efter lang tid??

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Positiv efter lang tid??

Indlægaf Svea22 » fre, 09. december 2011 06:17

Jeg har lige oprettet mig herinde. Har ligget og spekuleret som en gal. Min mand og jeg, har ikke beskyttet os i 8 måneders tid. Vi vil gerne have et barn, men "prøver" som sådan ikke, det kommer når det kommer :) . Igår tog jeg så en test pga. aftenkvalme (ca. 6 dage før testdag, fy! :oops: ) da den ikke viste positiv med det samme, lagde jeg den bare på håndvasken og gik i seng. Her kl. 04.00 vågnede jeg så fordi jeg skulle tisse og bom, to fine lyserøde streger???? Har ikke flere tests :( .. Prøver at se om jeg kan oploade et billede af den.. De er meget tydelige og lyserøde! Nå, det kan den ikke over mobilen :( ..
Nogen som har et bud på om jeg er gravid??? Det ville være en fantastisk julegave til vores familier :D håber i hvert fald! Hader at skulle være tålmodig :(
Svea22

Re: Positiv efter lang tid??

Indlægaf MÃ¥neblomst » fre, 09. december 2011 09:18

Jeg tror desværre ikke, at du kan stole på den test - jeg mener at det er max. 10 eller 15 min. at de må ligge. Tag en ny test i dag og se hvad der sker med den. Håber at den er der alligevel :)
Billede

Smed pillerne i april 08.
1. IVF lang - ÆO aflyst
2. IVF/ ICSI kort BP positiv...bio
3.ICSI kort BP - neg
4. ICSI lang BP positiv...bio/sa
1. fryse - ruger på et 7-cellet æg - BP 28/11- positiv ca. 4000
MÃ¥neblomst

Geografisk sted: Ringe, Fyn

Indlægaf Svea22 » fre, 09. december 2011 09:49

Hej og tak for svar :)
Har taget endnu en her til morgen, den blev positiv efter 20 min?? Det er jo også over tid :/ men der er to lyserøde streger.. Den ene kraftigere end den anden, men ok tydelig.
Har ringet ned til min læge, der bestemt mener at jeg nok er gravid :) så skal derned mandag. Det ville være en fantastisk julegave!
Svea22

Indlægaf zoo » fre, 09. december 2011 10:01

HÃ¥ber for jer at den er go`nok :-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Xenias mor » fre, 09. december 2011 11:27

:-) ej hvor dejligt for jer Svea22 :-) bedste julegave mulig. Jeg håber at den også er positiv hos lægen på mandag,,,du må endelig lige give besked :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Panna » fre, 09. december 2011 13:19

Jeg håber selvfølgelig at den er god nok... men hvis du har testet 6 dage før tid så er det jo muligt at den er falsk positiv. Det kan f.eks. også være en biokemisk graviditet.. Det er også meget tideligt at kunne teste positiv allerede 6 dage før tid.. med mindre selvfølgelig at du ikke er 100 % sikker på hvilken dag du havde ægløsning?

Men jeg krydser selvfølgelig fingre for at den er der ! :D
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Svea22 » fre, 09. december 2011 16:16

Det er et slag på tasken hvornår jeg ca. havde ægløsning :) ..

Ja jeg håber virkelig også at den er der, tør ikke tro på det endnu.

Jeg donerede æg i min sidste cyklus.. Gad vide om hormonerne stadig kan have været lidt i kroppen? Tænker mere på om det kan være tvillinger?? Jeg donerede 11 fine æg, og der var 4-5 stykker der var langt inde, som hun lod være fordi det ville komme til at gøre ondt, og hun synes 11 var meget flot i forvejen.
Bare en tanke? :)
Svea22

Indlægaf babyskruk » fre, 09. december 2011 20:36

du kan aldrig stole på en test der har ligget for længe. Det er lige som en grund til de kun er gyldige inden for en bestemt tidsramme.
Billede
babyskruk

Tilbage til Vil gerne være gravid