BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

PÃ¥ tirsdag

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

PÃ¥ tirsdag

Indlægaf zoo » tors, 20. oktober 2011 08:45

Yes nu kan jeg siger at på PÅ TIRSDAG kommer min mand hjem igen.....har godt nok været de længste 3 uger i mit liv.....tænk at man efter snart 11 år bare er så glade for hinanden at det er næsten umuligt at undvære hinanden....det gør mig glad! Hvad der også gør mig glad er at min mand har givet udtryk for rigtig mange gange i løbet af de sidste uger at han glæder sig til at komme hjem og fortsætte projekt baby. Jeg glæder mig også helt vildt, men mest til at han bare kommer hjem. Er dog bekræftende at han ønkser det her bare mindst lige så meget som mig og sætter ord på det. Så kan jeg glemme al den tid hvor han skulle tænke over om vi nu også skulle have en efternøler.....det var ventetiden værd, for jeg føler han virkelig har fået tænkt igennem og ønsker det 150%.....dejlig tanke :razz:

Så tirsdag kom bare an.....så en tidlig mens denne gang tak, så vi bare er på banen igen ;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: PÃ¥ tirsdag

Indlægaf pivpiv » tors, 20. oktober 2011 11:45

Hvor er det dejligt at han snart er hjemme.
Jeg kan ikke forestille mig hvor hårdt det er at undvære hinanden så længe *gys*

Hvor er det dejligt at I begge er så klar til projektet, jeg håber snart det lykkes.
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf babyskruk » tors, 20. oktober 2011 21:30

dejligt han snart er hjemme igen :)
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » søn, 23. oktober 2011 16:38

ja det er rigtig dejligt det snart er tirsdag.....selvom jeg har nydt at have ferie med min søn. Har virkelig hygget os og gjort lige hvad vi havde lyst til. Samtidig har jeg nået en masse (han gider ikke være sammen med mor hele tiden) så alle kroge er opryddet og skrald kørt på losseren, min mand kommer hjem til ren afslapning ;-). Nu vil vi slutte ferien af med en tur i biffen!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Vil gerne være gravid