BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Overvejer

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Overvejer

Indlægaf zoo » lør, 07. januar 2012 19:21

Hmm de sidste dage har jeg virkelig tænkt over projekt baby........min mand blev jo refertiliseret, og med succes, der er liv er de små fyre :-) MEN jeg kan bare mærke på ham, at det går ham på at det ikke er lykkedes helt endnu. Selvom detjo er lykkedes for mig at blive gravid, at det så ikke holdt, er jo ikke hans skyld. Men det er svært at overbevise ham om det.....han levere jo 'varen' men det går ham på........og så tænker jeg lidt om det er det værd. Jeg vil ikke have han skal føle sig presset. Så det jeg overvejer er, at stoppe projektet igen......vi har ikke prøvet så længe, men jeg vil ikke have han skal føle sig mindre værd - for i mine øjne er han den sejeste! Han har altså gennemgået en ømfindelig operation 2 gange!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Overvejer

Indlægaf Xenias mor » ons, 11. januar 2012 12:42

:-) syntes at det er fedt at du ser sådan på det Zoo,,,det er ikke alle som ville have overskuddet til at se det. Manden er jo trods alt VORES støtte :-),,,,held og lykke med hvad end beslutningen bliver.
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Overvejer

Indlægaf babyskruk » ons, 11. januar 2012 19:40

synes du skal tage en snak med ham om hvordan han har det med det hele :) Held og lykke uanset hvad i ender med at beslutte :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Vil gerne være gravid