Ja, tog mig så sammen og ringe til lægen for lidt over en uge siden og sagde det som det var. Ingen mens og stadig positive teste. Han blev helt mærkelig i hovedet og sagde at det kunne da ikke passe, så jeg blev sendt på sygehuset og fik en skaning.. Min hcg ligge på 5 og skaning viste at der en hævede slimhinde, så nok er tegn på snart kommende mens.
Dejligt at være sendt til skaning og får styr over de, skal nu tjekkes hver uge indentil mit hcg er nede på 0..
Dumt af mig at jeg ikke gik til lægen noget før, men ville bare gerne ligge det hele bagved mig og glemme det overhovedet er sket.. :-/
På skaningen kunne de se at jeg havde hvilende æg i højre side, hvilket læge sagde at der var ringet mange i 20´re havde. Det så rigtig fint ud i venstre side, så der skulle ikke være noget problem med at bliver gravid.
Hun sagde at jeg havde mange år endnu, men det er jo nu det skal være, så ha jeg ikke til til at vente flere år...
Synes det er rigtig hårdt, så ville meget gerne høre fra andre der måske har råd eller prøvet noget li det samme??
Tak på forhånd