BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nu 9 uger efter udskrabning

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Nu 9 uger efter udskrabning

Indlægaf kamilla87 » man, 17. oktober 2011 22:34

Hey Tøser

Ja, tog mig så sammen og ringe til lægen for lidt over en uge siden og sagde det som det var. Ingen mens og stadig positive teste. Han blev helt mærkelig i hovedet og sagde at det kunne da ikke passe, så jeg blev sendt på sygehuset og fik en skaning.. Min hcg ligge på 5 og skaning viste at der en hævede slimhinde, så nok er tegn på snart kommende mens.

Dejligt at være sendt til skaning og får styr over de, skal nu tjekkes hver uge indentil mit hcg er nede på 0..
Dumt af mig at jeg ikke gik til lægen noget før, men ville bare gerne ligge det hele bagved mig og glemme det overhovedet er sket.. :-/

På skaningen kunne de se at jeg havde hvilende æg i højre side, hvilket læge sagde at der var ringet mange i 20´re havde. Det så rigtig fint ud i venstre side, så der skulle ikke være noget problem med at bliver gravid.
Hun sagde at jeg havde mange år endnu, men det er jo nu det skal være, så ha jeg ikke til til at vente flere år...

Synes det er rigtig hårdt, så ville meget gerne høre fra andre der måske har råd eller prøvet noget li det samme??

Tak på forhånd ;-)
kamilla87

Re: Nu 9 uger efter udskrabning

Indlægaf stinapigen79 » tirs, 18. oktober 2011 10:14

godt nok ikke fået en udskrabning, men blev gravid og en uge senere var jeg ved at miste det hele, de følger stadig mit hcg tal er lige stoppet med at bløde endelig efter over 4 ugers tid men mit hcg tal er kun ved at falde som det skal pga jeg fik en sprøjte, mit hcg tal faldt nemlig så begyndte det at stige og falde og stige så fik en sprøjte nu er det faldet til 84 og skal have taget ny BP på fredag håber det er kommet meget længer ned for er ved at være godt træt af det hele :-)

men vil også gerne det bliver i orden så jeg kan komme i gang igen men bruger tiden til at tabe de sidste 7 kg har tabt 6 allerede så det går ned af :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Tilbage til Vil gerne være gravid