BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

NÃ¥!

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

NÃ¥!

Indlægaf zoo » fre, 27. januar 2012 13:31

i dag på 27. dagen bløder jeg.....sådan lidt bare. Men det er da for tidligt nu. Fatter ikke en bjæle længere!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: NÃ¥!

Indlægaf babyskruk » fre, 27. januar 2012 18:53

hvor lang plejer din cyklus at være?
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » fre, 27. januar 2012 18:59

Har altid været på 28 eller 29 dage......har siden vi gik igang med projekt baby ændret sig til min. 30 dage.......sidste måned så 29 og nu 27......har det fint med det er kommet, det kom bare lidt uventet, ingen tegn på det skulle komme idag.....bare vupti her er jeg agtig.
zoo

Indlægaf babyskruk » fre, 27. januar 2012 21:47

ja det er typisk som mens skal drille engang imellem og komme enten før eller efter hvornår den plejer. Godt at du har det fint med det :)
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » lør, 28. januar 2012 09:44

Ved ikke om jeg har det fint med det som sådan, nok mere fordi jeg lige så stille føler vi er nødt til stoppe her......synes overskygger så mange andre ting. Så ok ved jeg ikke.....har vel accepteret det. Er af og til rigtig rigtig ked af det, men det lader jeg ikke skinne igennem herhjemme. Vi havde aftalt fra starten at det ikke skulle fylde......men det synes jeg selv det gør....selvom det ikke er nogetvi taler om dagligt eller noget. Det ligger bare enormt meget i underbevistheden hele tiden. Så jeg tager hatten af for dem af jer det kæmper i flere år med dette! Vi har kun prøvet i ganske kort tid, men min krop har det ikke godt kan jeg mærke og det er jeg nødt til at lytte til. Nu ser vi beslutningen er jo kun i mit hoved endnu, den skal jo lige vendes med min mand.
zoo

Indlægaf babyskruk » lør, 28. januar 2012 16:48

sender et stort kram til dig :)

Vi har også prøvet ikke at lade det fylde alt men det er umuligt at undgå at det fylder en del når det er noget man så gerne vil. Håber manden er med på at fortsætte nu du tydeligvis ikke er 100 % sikkere på hvad du ønsker
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » lør, 28. januar 2012 17:15

Som han siger: sex er jo altid sjov - om man nu laver børn eller ej......
zoo

Indlægaf babyskruk » lør, 28. januar 2012 18:25

manden har jo ret :) men godt i skal have snakket om hvad der skal ske for det er så vigtigt i sådan en proces at snakke om tingene og hvordan man har det med det hele :) det har ihvertfald gavnet vores parforhold meget i den tid vi har været i behandling og før det var igang med projekt baby.
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » lør, 28. januar 2012 20:11

Jo det er vigtigt.......jeg kan bare mærke at jeg har brug for at passe og pleje mig selv. Har måtte ændre spisevaner, da jeg normalt ikke spiser nogle bestemte ting som kroppen har brug for når den skal være gravid.....det kan man jo tillade sig når det kun gælder en selv......men skal der være et lille nyt liv i en må man jo bide i det sure æble. Normalt tager jeg en masse vitaminer og mineraler. Men min krop har svært ved at optage disse, så det er store doser, og det ville være for meget for en lille en.......så derfor har jeg så spist de jeg ikke plejer for så at kunne skære ned på kosttilskudene. Men det gør jo så at min krop skal arbejde anderledes igen.......og det har været lidt hårdt ved den og måske grunden til mensforstyrrelserne. Så nu vil jeg lige have styr på min krop igen og så ser vi.
zoo

Indlægaf babyskruk » lør, 28. januar 2012 20:54

lyder fornuftigt :)
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » ons, 01. februar 2012 16:21

Så, nu har jeg siden fredag været tilbage i mit 'gamle' spisemønster......har det allerede bedre. Jeg spiser normalt meget lidt kød og får kosttilskud i stedet, men i og med min krop har rigtig svært ved at optage vitaminer og mineraler i kapselform tager jeg en meget stor dose, hvilket jeg blev frarådet skulle jeg blive gravid, men kan mærke at min krop har endnu svære ved at arbejde med kødet jeg indtager plus jeg har det skidt med at spise det, så jeg er tilbage ved migselv igen og lytter til min krop og så må vi se skulle jeg blive gravid hvordan vi gør :-)
zoo

Tilbage til Vil gerne være gravid