BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Magter snart ikk mere

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Magter snart ikk mere

Indlægaf kamilla87 » ons, 30. november 2011 22:46

Hey Tøser

Magter bare ikke mere snart :-(

Efter sa den 12 august 2011, havde jeg håbede på at min mens ville være normal:-(

Nej, nej, det bliver aldrig normal. Stoppet med p-piller november 2010 og havde først mens maj 2011, derefter blev jeg gravid, men endte i sa somsagt i august :mad:

Havde så først mens igen den 19 oktober og har ikke fået det endnu og har igen positiv test:-( Og regner jeg heller ikke med at have da vi ikke havde sex der jeg havde ægløsning...

Arrgh, håbede lige på noget fremgang efter alt det her.. Nu tro jeg bare at jeg ikke kan få børn :cry:

Ved godt der er mange der har det værre end mig, men trange bare til at komme ud med det.

øv øv og atter øv.. Og så gør det det heller ikke nemmer at alle ens veninde avler børn som små kaniner og de ikke ved hva der er sket med mig det sidste stykke tid.. Er så glad på deres vejne :D , men puha det er hårdt :-|
kamilla87

Re: Magter snart ikk mere

Indlægaf zoo » tors, 01. december 2011 08:32

Hej Kamilla87

Det er da helt naturligt at du synes det hele bare er rigtig rigtig træls lige nu. Har du talt med din læge om det? Det tror jeg ville gøre.

Kæmpe knus herfra
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf babyskruk » tors, 01. december 2011 17:58

kram herfra

HÃ¥ber du snart bliver gravid igen :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Søsser » tors, 01. december 2011 19:19

hej :) Jeg tror på du nok snart skal blive gravid! :) sys du skal tage til din læge og få hjælp der. mvh
Søsser

Indlægaf kamilla87 » tors, 01. december 2011 20:22

Har snakket med lægen og ikke noget jeg ku bruge til noget..
:-(

Skal vente og se tiden an. Og hvis min mens ikke er kommet der, skal jeg have noget som frem provokere det :!:

Det hele virker så uoverskueligt.. :cry:
kamilla87

Tilbage til Vil gerne være gravid