BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Li` en off dag......

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Li` en off dag......

Indlægaf zoo » ons, 07. december 2011 17:13

Synes nu ellers det er gået så fint, men idag har jeg altså en off dag. Men det er vel ok???

Arbejder i en børnehave, og der er bare SÅ mange der lige har fået små søskende. Har ikke generet mig før, men idag blev det lige for meget med 3 små nyfødte...... :cry:

Min holdnig er den at er det meningen skla det nok lykkedes for os og den holder jeg mig til - for det meste - idag er det bare unfair!

Gør det ikke bedre at min søn sidder og spille "Puf the magic dragon" på guitar.....den får mig altid til at hyle.....
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Li` en off dag......

Indlægaf Xenias mor » ons, 07. december 2011 21:08

zoo,,,,det er helt okay med en træls dag hvor man er nede. Jeg er endelig bleven gravid efter 3 års kamp og jeg kan stadigvæk også bare være helt færdig af gråd nogle dage bare fordi jeg ikke kan se lyset forud,,,,,,,det er helt okay :-). Ved ik om jeg har brugt dette forum meget i forhold til jer andre men det har hjulpen mig igennem en rigtig hård behandlings tur,,,,,,,i er alle så forstående :-),,,op med næbet zoo,,,,,et lille barn skal nok snart komme jeres vej
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf babyskruk » ons, 07. december 2011 22:21

kender det godt sådan har jeg haft det igennem stort set alle 4 år det tog os at lave bebs :( Det er helt fair at have en off dag hvor man er ked af at alle andre har bebser eller gravide maver og man selv ikke har

knus
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » tors, 08. december 2011 15:06

Tak.....idag går det bedre. Det har været en hård uge. Har ikke været helt på dypperne efter weekenden og vi har haft monstertravlt på arbejde. Min mand har været på teambuildingskursus.....nu har jeg weekend, vi har alle unger i weekenden, manden skal til julefrokost....så jeg vil hygge med lidt julebag og hygge med ungerne.....først vil sønnen og jeg en tur til frisør omlidt.
zoo

Indlægaf Xenias mor » tors, 08. december 2011 16:08

godt det går bedre zoo,,,,,god tur til frisøren,,,jeg var lige afsted igår :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf zoo » tors, 08. december 2011 17:28

Ja blev klippet og ser fin ud igen, min frisør spurgte så selvfølgelig om jeg var gravid, da hun synes mit hår havde ændret sig mærkant, (hun ved vi prøver, da jeg ikke vil farve mit hår længere) samtidig med der sad en stolt bedstemor og fortalte om hendes lille nye barnebarn...øvøv...nå sådan vild et jo være!
zoo

Tilbage til Vil gerne være gravid