BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Lang tid til testdag

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Lang tid til testdag

Indlægaf zoo » søn, 13. november 2011 09:19

Idag skal jeg på barselsbesøg, jeg glæder mig rigtig meget. Det er længe siden nogen i vores omgangskreds har fået baby.....vi har alle store børn efterhånden. Så jeg håber også lidt det snart lykkedes for os så kan vi "følges" lidt med dette vennepar......de fleste af vores venner synes vist det er lidt mærkeligt vi ønkser baby nu - men det er vi ret ligeglade med ;-) . Selvom vi har kendt hinanden i mange år, har vi bare ikke følt os klar før nu.......

Lige nu synes jeg bare der er laaaang tid til testdag. Selvom det først er i de her dage der kan ske noget, ville man bare nogle gange ønske tiden bare fløj afsted eller kroppen var sådan indrettet at man kunne teste lige med det samme!!! Havde da været smartere ;-) .

især fordi jeg faktisk nok tror jeg havde en positiv ægløsningstest den dag min mand kom hjem fra USA, selvom jeg også havde en ugen før......fik sen mens, og jeg har siden haft hovedpine og er enormt træt. Men nå ja man kan jo tro en masse ;-) Så jeg må bare vente tålmodigt!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Lang tid til testdag

Indlægaf babyskruk » søn, 13. november 2011 13:30

held og lykke :) håber den er positiv når du når til at teste :)
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » søn, 13. november 2011 16:58

Ja hvis mine æggestokke ikke hoppede og dansede i for vejen....så gør de det i hvert fald nu efter at have siddet med en baby i favnen i 2 timer.....OMG so cute!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf stinapigen79 » søn, 13. november 2011 21:39

uhh ja det er meget farligt :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Tilbage til Vil gerne være gravid