BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kan ikke finde ud af det...

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Kan ikke finde ud af det...

Indlægaf zoo » man, 11. juli 2011 18:39

Nå ser ud til mens kom....igen for sent. Og ikke ret meget, men den er vist go´ nok.

Fatter ikke lige helt hvad der sker......har haft mens siden jeg var 14, den har ALTID været regelmæssig 28 dages cyklus....og nu de sidste 3 måneder, de måneder vi har været igen med at lave baby, ændre det sig pludseligt. Giver slet ikke mening.

Ved godt man kan tænke sig til den ikke kommer og sådan, men jeg er virkelig afslappet hvad det hele angår. Og det er ikke kun mig der selv synes det, det siger alle...selv min mand ;-)

Så det er lidt underligt, at min krop efter så mange år pludselig bare ændre sig.

Øv...!
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Kan ikke finde ud af det...

Indlægaf Stinna30 » man, 11. juli 2011 22:43

Har du ikke været på p-piller indtil for tre måneder siden? Så er mens jo styret af kunstige hormoner og kommer derfor på klokkeslet (hvis man tager sine piller ordentligt), men det kan du ikke regne med, når kroppen selv skal til at arbejde lige pludselig. Det kunne tyde på, at din cyklus ligger mellem 30 og 33 dage, så giv den ekstra gas på lagnerne omkring dag 16-19 i din cyklus :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf zoo » tirs, 12. juli 2011 07:33

Nej har ikke taget p-piller i fem år, da min mand har været steriliseret. Han har fået det lavet om igen og siden har vi prøvet. Sædcellerne er der, så det er bare om at være igang ..... og det er vi i den grad;-)

Så derfor undre det mig at min krop med ét ændre sig.
zoo

Indlægaf zoo » tirs, 12. juli 2011 15:15

Samtidig har jeg en smerte i underlivet jeg ikke kan genkende. Ser lige et par dage, ellers tar jeg til lægen og blir tjekket engang og normalt skal der meget til før jeg gør det.
zoo

Indlægaf ønsker-familie » tirs, 12. juli 2011 22:25

Min cyklus ændrede sig også rimelig pludseligt. Og ikke på grund af p-piller.

Jeg tog p-piller fra jeg var 14 til jeg blev 22. Da jeg så stoppede med pillerne, brugte jeg altid kondom når jeg var sammen med en mand.

Selv efter jeg stoppede med p-pillerne kom min mens. præcis hver måned. Min cyklus fortsatte med 28 dage.

Men pludselig for et par år siden rykkede den sig og begyndte at være på 31-32 dage. Jeg er 28 år nu. Så det skete omkring 4 år efter jeg var stoppet med pillerne. Så det havde ikke noget med pillerne at gøre.
Min cyklus blev helt enkelt bare længere, og har været det lige siden.
SÃ¥ tror ikke, der er noget unormalt i det der er sket.
Jeg tror, som Stinna30 også skriver, at du bare har fået en længere cyklus. At det er sket på samme tid med at i startede projekt baby, er nok bare en tilfældighed... :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf zoo » ons, 13. juli 2011 16:33

Ja det har I nok ret i :-)

Da det er en lille halv dansk / halv hollænder vi skal lave....kan det jo være undfangelsen skal ske i vores ferie i Holland;-)
zoo

Tilbage til Vil gerne være gravid