Jeg skulle så være midt i min cyklus......vi bruge nu ægløsningstest.....og jeg har testet de sidste dage og den er ikke positiv. Testede også i morges......stadig negativ.....en pludselig tanke får mig til at lave en graviditetstest samtidig.......den ligger lidt, nå ja negativ, kunne jeg jo selv ha regnet ud....den ligger så liiii et halvt minut længere, og jeg synes jeg svagt kan ane 2 streger...HVAD!!!!!! Det gir ingen mening. Jeg tænker ah det er oz mørkt og du bilder dig det nok ind....får alligevel min mand til at kigge. I den tror at det er en ægløsningstest. Han siger ja hvad betyder 2 streger så på sådan en test? Hmmm han kunne altså oz se den!!!!
Var så lige hos lægen fik taget en test, negativ...havde jeg forventet, men hun siger 2 streger er 2 streger, så jeg har en tid på mandag igen.Min test var jo morgenurin og er det tidligt i graviditeten betyder det altså noget selvom mange siger det ik gør og for nogen betyder det mere end hos andre. Og indtil videre skal jeg lege gravid og passe på mig selv. Mit blodtryk var forresten fint! Jeg har ikke armene over hovedet af glæde endnu.....men håber at det ikke bare var en dårlig test!