BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hjælp li en ægløsningstesttumpe ;-)

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Hjælp li en ægløsningstesttumpe ;-)

Indlægaf zoo » tirs, 25. oktober 2011 15:27

Hmmm for sjov, nu min mand kommer hjem idag, tog jeg til morgen en ægløsningstest......bare liiii sådan for at vide det, men tænkte jo selvfølgelig i og med at jeg tog en test sidst som var positiv, så ville den her være klart negativ.....men jeg er i tvivl. For stregerne er stadig LIGE tydelige. Ikke så skarpe som sidste, men de er stadig helt ens....hva skal man så tro?

Zoo
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Hjælp li en ægløsningstesttumpe ;-)

Indlægaf Panna » tirs, 25. oktober 2011 16:25

Så ville jeg nok vælge at teste med et andet mærke ... Der er også nogle mærker der ikke virker på mig..
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Stinna30 » tirs, 25. oktober 2011 21:36

Det lyder mærkeligt - det kan jo godt lade sig gøre at have ÆL to gange på en cyklus, men det er ikke almindeligt. Hop på manden for en sikkerheds skyld, hvis altså ikke han er helt smadret af jetlag ;-)
Jeg går ikke ud fra, du har fået konstateret pco på noget tidspunkt? Pco-piger kan ikke regne med ÆL-test, da pco-piger ofte har højt LH. Jeg har pco, men havde til gengæld problemer med at teststregerne aldrig blev helt lige tydelige - til gengæld kunne jeg mærke ÆL, når stregerne var næsten lige tydelige, så var ikke i tvivl. Og der kom da også vores elskede Gustav ud af det ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf zoo » ons, 26. oktober 2011 07:27

Nej jeg har ikke fået konstateret noget, og går ikke udfra jeg fejler noget. Min cyklus har bare ændret sig siden vi begyndte projekt baby, så jeg har ikke så meget fornemmelse af hvad der foregår i min krop:-)

Vi ser bare ......Det var i hvert fald dejligt at få manden hjem! :-D
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Vil gerne være gravid