BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hejsa

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Hejsa

Indlægaf HeidiBH » tors, 26. januar 2012 14:02

Hejsa piger..

Ved ikke om nogle af jer kan huske mig, men var aktiv herinde på et rimelig plan, da vi forsøgte at blive gravide og under min graviditet af vores datter.

Nu er hun efterhånden 15 1/2 måned :shock: (Hold op som tiden flyver), og vi går og leger med tanken om en lillebror eller søster.. Vi har ikke brugt noget der ligner prævention siden jeg fødte så "risikoen/chancen" har været der hele tiden.. Vi har dog ikke gået disideret efter en graviditet, men kom der en tog vi den med..

Men nu er vi ved at nå dertil hvor der så gerne snart må til at ske lidt held.. Frygter lidt at når der ikke er sket noget endnu, at vi så lidt er ude i det samme som sidst.. Men tænker ikke at man kan få sådan en HSG(?) skyldning igen..

Men fra 1.april går vi all in igen (vil nemlig helst gerne over julen inden den lille skal fødes ;) ) Og så giver vi det lige et par måender hvor vi virkelig prøver og ellers må vi til lægen igen..

Men ville lige sige hejsa og hilse på de evt nye der er kommet i mellemtiden.. :)

Knus herfra
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Re: Hejsa

Indlægaf stinapigen79 » tors, 26. januar 2012 19:21

hejsa heidibh

kan godt huske dig dejligt at have dig tilbage hvordan går det med lille pigen og dig :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf HeidiBH » tors, 26. januar 2012 22:29

Mange tak :-)

Jo tak, bettepigen -Alberte, stortrives.. Hun udvikler sig så hurtig og kan godt nok allerede mange ting.. Nu har jeg godt nok ikke noget at samligne med, men syntes at i forhold til hendes alder, at hun har et enormt stort ordforråd.. Hun er rigtig god til at gøre sig forståeligt.. Og hun fanger hurtig hvordan tingene hænger sammen.. Men om det er normalt i den alder ved jeg ikke.. :-) Jeg bliver i hvertfald bare overrasket og stolt over hende hver dag, når hun lærer noget nyt :-)

Men vi har så også en fantastisk DP 'er som er SÅ god til at lære dem ting og aktivere dem.. Så det er helt sikker på grund af hende at hun kan mange af tingene.. :-)

Hvordan går det med jeres babyprojekt??
Billede
HeidiBH

Indlægaf stinapigen79 » fre, 27. januar 2012 15:23

jo tak som du kan se nåede jeg at blive gravid men det sad ikke hvor det skulle var hvad de kom frem til tilsidst, så nåede lige at glæde mig, men pga jeg beviste jeg kunne blive gravid fik jeg lige et forsøg mere et ekstra, havde ellers fået afvide de ikke kunne gøre mere for mig inden jeg blev gravid på frost æg.
så nu ruger jeg på 2 æg lige pt så nu skal der bare krydses, men de har lovet at hvis det her ikke lykkes går vi over og prøver donorsæd så fra ikke at kan hjælpe mere til meget hjælp pga de kunne se at det kunne lykkes
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf babyskruk » fre, 27. januar 2012 18:53

velkommen til :) Uh spændende Stinapigen :) jeg krydser alt hvad jeg kan og hepper på dig :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Snebold » lør, 28. januar 2012 11:14

Hejsa
Velkommen tilbage, kan da sagtens huske dig. Håber I får held til at få en lillebror/søster nu I sætter alt ind på det.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf HeidiBH » ons, 01. februar 2012 08:19

Stinnapigen - Æv at den ikke sad hvor den skulle :-( Krydser alt hvad krydses kan for at der minimum kommer en lille bebs ud af de 2 æg som du med garanti ruger helt perfekt på :) Håber på positiv update :D

Mange tak Snebold.. Nu må vi se hvornår vi rammer plet.. :) Men håber da ikke at der for længe endnu.. :cool:
Billede
HeidiBH

Indlægaf zoo » ons, 01. februar 2012 16:14

Hej....jeg er ny siden du var her sidst, men velkommen tilbage:-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf HeidiBH » ons, 01. februar 2012 18:37

zoo skrev:Hej....jeg er ny siden du var her sidst, men velkommen tilbage:-)

Mange tak.. :) Det er jo en skøn side.. :D
Billede
HeidiBH

Tilbage til Vil gerne være gravid