Hej tøser.
Jeg er ny herinde så det kan være det bliver lidt langt..
Jeg stoppede med mine p-piller d. 1/9-11, som jeg startede på i marts 11, det er dog ikke første gang jeg stopper med p-piller!
Når, men min menstruation kom som den skulle og var helt normal d. 5/9-11 og sluttede d. 9/9-11, jeg købte ÆL teste herinde og testede positiv 3 gange d. 20/9-11, det er da helt fantastisk når man har været på p-piller når man hører så meget om andres cyklusser.
Vi har prøvet PB siden min menstruation stoppede og har gjort det hver dag siden og 5 gange på ÆL dag og så self. dagene op til og efter. Og vi er stadig igang :o))
Men jeg har siden haft rigtig meget prikken i underlivet - og haft stikken i brysterne, men mest i højre. Jeg har før haft meget hovedpine som kommer og går + kvalme som jeg faktisk har lidt af nu :( ååh.. Er så oppustet at jeg har en lille bule fra min lyske til min navle, iih :(... Hvis det skulle være efter beregneren så skulle jeg være 3+0 idag, når, men ville bare hører om der er nogle som har prøvet det samme???? og så har testet positiv???
Jeg håber inderligt at den er her denne gang men jeg skal først teste d. 5/10-11, er det for tidligt at få symptomer nu????
Tak..
Håber på svar...
Hilsen den meeeget forvirrede :/