BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Åh hvor er der længe til

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Åh hvor er der længe til

Indlægaf Katten » søn, 09. oktober 2011 12:17

Ja som overskriften siger så synes jeg der er utrolig lang tid til testdag. Jeg har i denne uge haft en anderledes følelse i underlivet, som om der bliver "arbejdet" dernede og brysterne er til tider også ømme, så synes jo det ser fornuftigt ud og har da også en rigtig god fornemmelse omkring det hele :D Min testdag er først på onsdag og vil prøve at se om jeg ikke kan tøjle min nysgerrighed til næste weekend for at give mens en chance for ikke at dukke op :lol: men uhhhh hvor er det svært, har jo lyst til at teste NU, men det får jeg nok bare ikke så meget ud af og hvis mens så alligevel dukker op vil jeg føle mig meget dum. Så nu må den næste uge godt bare gå super hurtigt så jeg kan få besked, vi skal også til navnefest på lørdag og så ville det jo være dejligt med en lille en på vej selv :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Åh hvor er der længe til

Indlægaf babyskruk » søn, 09. oktober 2011 12:30

Held og lykke:) håber den er der
Billede
babyskruk

Indlægaf Katten » ons, 12. oktober 2011 20:27

Indtil videre ser det godt ud :D mens skulle være kommet i går men oplevede kun lidt lyserødt i papiret ved to toiletbesøg og det har ikke udviklet sig til mere :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf Stinna30 » ons, 12. oktober 2011 22:11

Håber, mens bliver laaangt væk :)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30