BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ægløsningstest

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Ægløsningstest

Indlægaf zoo » tors, 13. oktober 2011 14:43

Jeg har gået og tænkt lidt over, når der nu ikke var babytanker i denne måned om det var smart at prøve ægløsningstest. Jeg har været lidt nysgerrig om jeg overhovedet har ægløsning......så jeg regnende mig frem til at det var idag jeg skulle begynde at teste......vi ved at der er godt liv i de små svømmere, det har vi fået testet efter min mands operation. Jeg testede i morges.....havde ikke regnet med det var tydeligt, men den var tydelig ægløsningspostiv.....det var egentlig rart at få vished om :lol: ....så når min mand igen er hjemme fra USA så må vi bare igang igen :eek:
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Re: Ægløsningstest

Indlægaf Stinna30 » lør, 15. oktober 2011 20:09

Var teststregen lige så tydelig (eller tydeligere) end kontrolstregen? Lagde bare mærke til, at du fik mens d. 2. oktober, men hvis din cyklus er ca. 28 dage, så passer det meget godt :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf zoo » søn, 16. oktober 2011 10:37

Ja de var lige tydelige......min cyklus er lidt forvirrende....siden vi har startet projekt baby har den ændret sig. Men gennemsnitlig 29 dage har jeg regnet mig frem til......var oz bare nysgerrig for om jeg fungerede som jeg nu oz fik ægløsning....det havde vi jo ikke tjekket, vi har været mere obs på min mand, da han jo skulle igennem en refertilisering.....og så var jeg lidt imod ÆLtestsne, for jeg ville ikke gå for højt op i det. Men nu hvor vi alligevel har pause denne måned, tænkte jeg at det var ok at tjekke ;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Stinna30 » man, 17. oktober 2011 20:33

Dejligt at få vished om, at "tingene" virker ;-) Håber, der bliver gevinst, når manden kommer hjem :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Vil gerne være gravid