BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

2 uger over tid, men to negative test...

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

2 uger over tid, men to negative test...

Indlægaf Solsikken » tors, 06. oktober 2011 22:12

Hej,

Jeg er ny herinde og generelt ret ny omkring projekt-baby.. Jeg smed p-pillerne for næsten et år siden og der gik ikke lang tid før min menstration blev "normal" igen, den har derfor altid kommet til tiden, så at sige.... Men nu er jeg altså gået to uger over tid- Det er aldrig sket før.. Jeg har selvfølgelig taget test, men de var negative... Hmm, hvad gør man så?

Det skal lige siges, at jeg ikke overtænker, når det gælder baby-projektet.. Så vil ikke mene, at det er fordi, jeg stresser min krop... Men det kunne da være rart, hvis det lykkedes :-)

Nogen forslag eller ideer til hvad der sker?
Solsikken

Re: 2 uger over tid, men to negative test...

Indlægaf babyskruk » tors, 06. oktober 2011 22:15

der er ikke andet at gøre end at vente. enten så er det fordi du ikke kan teste positiv endnu eller så er det pga stress eller fordi du gerne vil være gravid (man kan godt påvirke sin cyklus selv om man ikke føler man går for meget op i det)
Billede
babyskruk

Indlægaf Solsikken » tors, 06. oktober 2011 22:19

Ja tænk, at kroppen er så "nem" at påvirke. Jeg har dog også taget på, men det kan også være stress jo. (eller for mange chokoladebarer)

Og tillykke med din graviditet, fedt at se, at man bare skal give ting tid. :)
Solsikken

Indlægaf Frøken J » ons, 12. oktober 2011 16:50

Jeg gik næsten 3 uger over tid inden jeg kunne teste positiv, jeg tror det er meget forskellige fra kvinde til kvinde. Prøvede også en enkelt gang hvor jeg gik 2 uger over tid inden mens koml. Håber du tester positiv inden så længe :razz:
Billede

Billede
Frøken J

Geografisk sted: Midt og vestjylland

Indlægaf Giraffen » fre, 28. oktober 2011 10:42

Jeg ville nok prøve en test af et andet mærke. Jeg har også oplevet at der går lang tid før jeg kan teste positiv, men har erfaret, at clearblue test er meget pålidelige (ja beklager reklamen, men jeg syns virkelig at det er nogle gode test).
Krydser fingre for et positivt resultet:)
Giraffen

Tilbage til Vil gerne være gravid