SÃ¥ har jeg endelig tid til at updatere.
Vi havde kun lige sat os ned da hun starter med at sige, at hun har læst vores historie og som hun har forstået det, må jeg nu blive gravid. Så hun synes da vi skal forsøge med hormoner for at stimulere æggene. Hun synes vi skal forsøge med IVF fra starten, da der vil være størst chance for succes, og hvorfor spilde tiden.
SÃ¥dan
Havde vi bare fået den besked første gang vi var derinde, men nemt skal det jo ikke være
Hun scannede også og kunne se hvad hun først mente var en stor ægblære, men da den målte 28 mm mente hun det nok var en cyste. Men hun kunne også se en hel række små æg, der ville være klar til at blive modnet /hihi
Så planen er nu, at vi venter 14 dage pga. cysten og ser om der kommer mens. Hvis der gør, kan jeg ringe ind og melde mig til behandling.
Hvis der ikke er komme en mens om 14 dage, skal jeg ringe derind og få noget jeg skal tage i 10 dage og derefter vil der komme en lille blødning. Så er der renset ud til vi kan begynde med hormoner. Skal starte med kort program.
Hun ville også notere i mine papirer at de ikke kunne afvise mig når jeg ringer ind for at melde mig klar til behandling.
SÃ¥ alt i alt var det en super positiv oplevelse

Og om senest 14 dage går vi igang
Er bare så glad for der endelig var en der tog mig seriøst og faktisk havde tænkt sig at hjælpe. Hvis vi havde lyttet til hende vi var inde ved sidst, kunne vi have ventet et år til ingen verden nytte. Lidt skræmmende at tænke på.
Kh. Snebold

Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet