BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Udebleven menstruation men IKKE gravid

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Udebleven menstruation men IKKE gravid

Indlægaf Marolle78 » man, 25. januar 2010 09:47

Kære alle!

Jeg er ny herinde.

Jeg ønsker mig brændende en bror eller søster til min pige.
Jeg var gravid med en dreng, som desværre viste sig at være meget syg, og som jeg fødte død for et år siden. Siden har jeg været gravid én gang, men aborterede i sommer. Siden da er min cyklus gået i stå. Jeg får ingen menstruation, selvom jeg ikke er gravid. Min gynækolog kan ikke sige, hvad det skyldes, men har sat mig på en p-pille-kur, for at forsøge at sætte gang i min cyklus. Jeg har nu taget den sidste pille, og håber på, at min cyklus går i gang igen, så min mand og jeg kan prøve igen.
Grunden til, at vi ikke bare prøver er, at vi er blevet råde til at vente, til at min krop fungerer normalt igen.

Er der nogle af jer, som har erfaringer med udebleven menstruation uden graviditet?

Mange hilsener Marolle
Marolle78

Indlægaf Lotte75 » man, 25. januar 2010 10:25

Kære Marolle,

Jeg har desværre ingen erfaring med udebleven mens, men jeg håber snart at du får styr på cyklus, så du/I kan komme rigtig i gagn med projektet.

Held og lykke :D
Tror storken har problemer med at få vores adr. ind i GPS'en, så nu flyver vi selv ud og henter vores ønskebarn
1 x GUL, 1 x SA, 9 x neg./afbrudte beh./SA
Godkendt til adoption! - Står på Etiopien-listen hos AC
Lotte75

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Marolle78 » man, 25. januar 2010 14:41

Tak for beskeden, Lotte!

Rigtig meget held og lykke med at få en bebs til dig også :D :D

Mange hilsener Marie
Marolle78

niks

Indlægaf Titti » fre, 05. februar 2010 12:36

Nej har ikke prøvet det, men efter at jeg er blevet opereret og været på hormonkur i 3 uger, så er min ægløsning pt udeblevet.
Testede og testede, men ingen ÆL. Så løb jeg tør for test og måtte i 3 dage undvære at teste. Nu har jeg test igen og stadig ingen tegn!
(skal da nok passe med, at den er kommet i de 3 dage jeg ikke testede. Var dog sammen med manden anyway :-)) SÃ¥ kom nu bebs!
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år