BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Tvivlen...

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Tvivlen...

Indlægaf Annemor » tors, 14. april 2011 09:32

...har gjort at jeg bare har siddet og surfet for vildt på nettet her til morgen, og jeg skal ellers have gjort klar til at tage den lille purk til lægen (han skal vacc.) og derefter skal vi ud at handle en smule...

Det er ligesom jeg forventer at hvis bare jeg læser nok om graviditet, så bliver testene i skabet mere positive at se på (Ja, ved godt at man ikke skal gemme den) men de er altså hverken blevet mere eller mindre positive i løbet af natten/morgenen.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tro, jeg har ingen tegn på mens. og det hjælper jo ikke bare at købe en ny og tage den i eftermiddag... jeg er jo nødt til at vente et par dage, og så teste igen. Jeg er bare ikke så god til det der uvidenhed og venten.....
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Tvivlen...

Indlægaf Snebold » tors, 14. april 2011 10:43

Ã…h den kender jeg godt...
Har ALT for mange gange surfet nettet tyndt i håbet om at læser jeg nok om det så bliver testen nok positiv :roll:
Desværre er det heller ikke lykkedes for mig endnu. Så hvis du finder den magiske side, så sig endelig til ;-)
Held og lykke med vac. senere.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Annemor » tors, 14. april 2011 13:04

Åååhh kære Snebold, du har nogle gode kommentarer i ærmet.
Jeg måtte også denne gang trække lidt på smilebåndet -og jeg skal skrive dig en pb, hvis jeg finder ud af hvordan man kan læse en g-test positiv...

Det er jo ikke fordi jeg hungrer efter en positiv test, min lille purk er jo kun 5 mdr. men egentlig leder jeg nok bare efter et endeligt svar -fik ikke spurgt lægen, synes det var lidt fjollet. Jeg kan jo bare vente og se om mens dog ikke skulle dukke op om et par dage... (købte dog alligevel en ny g-test, da jeg var ude at handle :roll: ).

PS. Vacc. gik fint, han peb en lille smule, da han fik vacc. nr. 2, men den svider også meget siger lægerne.
Nu sover hans sødt i sin barnevogn i det flotte forårsvejr.
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf Annemor » søn, 17. april 2011 15:45

Tvivlen var der stadig efter jeg havde testet med apotekets test fredag morgen...

Jeg må undres og tålmodigheden røg da også, da jeg søndag eftermiddag stadig ikke havde set skyggen af mens og jeg købte ikke mindre end to g-test, da jeg var ude at handle...

Den ene har jeg lige taget og minsanten om min tvivl blev bekræftet...

JEG ER GRAVID IGEN... :alien: :alien: :alien:

Jeg jubler fordi det kunne lade sig gøre så hurtigt, og vi sidder lidt og griner, for det eneste vi har forsøgt at planlægge med nr. 3, er at det IKKE skal have fødselsdag i december, lige ved juletid og denne gang vil jeg have termin d. 19. dec. 2011 og med den sidste gik jeg 7 dage over tid, så det bliver d. 26. dec. 2011....

Men okay, vi indrømmer planlægning har aldrig været vores stærke side... :roll:
Mon ikke jeg skal lade være med at love svigermor at julen i år bliver holdt hjemme hos hende... det er vist ellers hendes tur til at samle alle hende børn (det kan hun kun ca. hvert 6. år pga svigerfamilier, så hun burde næsten have lov...)

Jeg er 4+6 i dag... ihvertfald efter mine egne beregninger... JUBIIIIIII
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf Stinna30 » søn, 17. april 2011 18:15

Kæmpe tillykke :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf stinapigen79 » søn, 17. april 2011 18:42

tillykke tillykke ved selv hvor træls det er at have fødselsdag i december men går jo nok alt sammen alligevel :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Panna » søn, 17. april 2011 19:48

I sidste ende er det jo fløjtende ligegyldigt hvornår barnet har fødselsdag.. det eneste der tæller er at man rent faktisk sidder med et sundt og rask barn i sine arme.

KÆMPE STORT TILLYKKE :alien:
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Annemor » man, 18. april 2011 06:49

Takker...

-og jo, Panna
-det er fløjtende ligegyldigt hvornår barnet har fødselsdag, det er bare lidt sjovt, når nu det var det eneste vi har snakket om... dét og så vil faren gerne have det bliver en pige denne gang ( har to drenge...)!

Personligt kunne det være sjovt at få en pige, men er det en dreng, så er han lige så velkomment i mit hjerte som en pige vil være det.

Priser mig bare lykkelig over at jeg er så heldig at kunne blive gravid.
Tænker på dig Panna, som bare har været ALT igennem for alligevel at stå uden jeres eget barn (synes at have læst et sted at I vil adoptere, det synes jeg er stærkt og jeg håber at det lykkedes for jer snarest).
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf magdalene » man, 18. april 2011 13:01

Hold da op - tusind gange tillykke :alien:
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Katten » man, 18. april 2011 15:25

Ej hvor vildt, TILLYKKE :alien: :alien:
Har selv tænkt det med december måned, men det bliver så ikke relevant for os, satser på det nye år :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år