BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Svamp eller gravidits udflåd, lidt klam

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Svamp eller gravidits udflåd, lidt klam

Indlægaf Mmille » tors, 26. august 2010 18:29

PÅ papiret i morges var der bare den største klump hvidt stads. Jeg gik jo ud fra t det var det var svamp da jeg trorde at det var det der hytte ost ligenden udflåd, men det var jo bare en stor klump ikke noget med mærkelig farve bortset fra hvid og ingen udsædvanlig lugt, ja lad os lige tage alt det klamme med

Men så siger en veninde øhhh er du sikker på at det ikke er gravidits udflåd og nej det er jeg så ikke for det har jeg ikke prøvet. Jeg har meget klart udflåd og så de der store hvide klumper. Lægen har udskrevet noget mod svamp (for jeg har jo selvfølgelige sendt ham en mail fordi jeg jo troede jeg havde svamp) men så er spørgsmålet mon det nu også er svamp eller gravidits udflåd.

Testen i morges sagde negativ og i går SVAG positiv men ingen mens og ikke flere mens smertet jeg er helt rundt på gulvet.

I går tudede jeg i 2 TIMER jeg kunne slet ikke stoppe, så er der nogen der sagde hormonella så er det vist mig. Kæresten gjorde hvad han kunne for at trøste mig men tåren væltede bare ud. Det startede med at jeg savnede vores hund (som jo lige er blevet aflivet) men 2 timer og når jeg skriver det her så vælter tårene også frem, ej altså
Billede

Billede
Mmille

Re: Svamp eller gravidits udflåd, lidt klam

Indlægaf Titti » søn, 29. august 2010 19:42

Altså hvis du har svamp vil du kunne mærke det, det kan jeg i hvertfald, Det klør!!! og jeg har ikke haft mere udflåd af at have svamp.

Jeg har heller ikke haft mere udflåd da jeg blev gravid, men det kan være meget forskelligt. Nu ved jeg ikke hvornår du skulle have mens. Men det lyder mere som om du snart skal have ægløsning. Bruger test på det ?

Krydser da fingre for at det er en graviditet :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Re: Svamp eller gravidits udflåd, lidt klam

Indlægaf Mmille » søn, 29. august 2010 22:24

Jeg skulle have haft mens i tirsdage men den kom så i går :( øv øv.
Men jeg har ikke haft kløe som jeg før har haft, men har været et smut forbi lægen og fået en pille der skulle kunne tage det klamme udflåd og det har virket.
Så nu kan jeg bare håbe på at næste ÆL bliver vores lykke gang, syntes det bliver svære og svære at bevare optimismen om at jeg skal blive gravid.
Billede

Billede
Mmille

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år