PÅ papiret i morges var der bare den største klump hvidt stads. Jeg gik jo ud fra t det var det var svamp da jeg trorde at det var det der hytte ost ligenden udflåd, men det var jo bare en stor klump ikke noget med mærkelig farve bortset fra hvid og ingen udsædvanlig lugt, ja lad os lige tage alt det klamme med
Men så siger en veninde øhhh er du sikker på at det ikke er gravidits udflåd og nej det er jeg så ikke for det har jeg ikke prøvet. Jeg har meget klart udflåd og så de der store hvide klumper. Lægen har udskrevet noget mod svamp (for jeg har jo selvfølgelige sendt ham en mail fordi jeg jo troede jeg havde svamp) men så er spørgsmålet mon det nu også er svamp eller gravidits udflåd.
Testen i morges sagde negativ og i går SVAG positiv men ingen mens og ikke flere mens smertet jeg er helt rundt på gulvet.
I går tudede jeg i 2 TIMER jeg kunne slet ikke stoppe, så er der nogen der sagde hormonella så er det vist mig. Kæresten gjorde hvad han kunne for at trøste mig men tåren væltede bare ud. Det startede med at jeg savnede vores hund (som jo lige er blevet aflivet) men 2 timer og når jeg skriver det her så vælter tårene også frem, ej altså