BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Sker der ikke så meget her ?

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Sker der ikke så meget her ?

Indlægaf Mmille » søn, 08. august 2010 21:50

Hmmm har været medlem herinde i MEGET KORT tid og ville lige høre om det er normalt at der ikke sker mere herinde end der er sket i denne weekend ?
Kommer fra et andet forum hvor jeg må indrømme at der sker en helt del mere :oops:
Billede

Billede
Mmille

Re: Sker der ikke så meget her ?

Indlægaf pivpiv » søn, 08. august 2010 22:01

Det svinger rigtig meget :)
Men pt er der sommerferie og det kan tydeligt mærkes at folk hygger i sommeren.
Det er ikke et kæmpe forum, men det er et forum hvor folk virkelig er der for hinanden.
Nogle gange har der været snak om hvor stille siden er, men der er flere og flere der bliver aktive og så svinger det lidt hvor meget der sker her.
For et par uger siden kunne jeg slet ikke følge med i indlæg og nu kan jeg sagtens, dog er jeg ikke for flittig til selv at få skrevet og svaret denne tid - der er jo sommer *fnis*
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Mmille » søn, 08. august 2010 22:22

Super :)
Jammen så håber jeg da bare at folk nyder sommeren og jeg må så vente med ALLE mine nysgerrige spørgsmål. Jeg er også en af dem der får meget ud af at læse det andre spørge om fordi jeg ikke lige altid er så god til at få tingene på papir
Billede

Billede
Mmille

Indlægaf pivpiv » søn, 08. august 2010 22:27

Stil du bare alle dine spørgsmål, de skal skam nok få svar.
Tror ikke der er mange indlæg herinde som ingen svar får.

Jeg er selv typen der tænker nogle dage (nogle gange) inden jeg svarer og så er der altså nogle rigtig kloge, søde og flittige (til at svare i hvert fald) piger/kvinder herinde.
Men spørg løs, svar skal du nok få og skriv endelig på livet løs - vi er her for hinanden ;)
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Snorre » man, 09. august 2010 11:20

I forhold til andre forums er der mere stille herinde generelt. Der er ikke så mange tilmeldte, så det er en naturlig konsekvens af det. Omvendt får man let et andet forhold til de personer, der skriver herinde. Jeg kan skelne de fleste brugere fra hinanden, hvilket er vigtigere for mig end at få rigtig mange svar på mine indlæg :-) Og svar får man altid. Det kommer måske ikke efter 1/2 time men i løbet af en dag, hvilket er fint for mig.
Henover sommeren er der dog noget mere stille :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Stinna30 » man, 09. august 2010 16:21

Ja, der er ikke så meget aktivitet herinde for tiden, men det svinger meget. Og i forhold til andre fora er her nok stille generelt, men til gengæld kender vi hinandens historier og derfor er det hyggeligt på en anden måde :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år