BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Skal lige af med lidt frustration...igen...

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Skal lige af med lidt frustration...igen...

Indlægaf Snebold » lør, 14. august 2010 11:25

Nu troede jeg lige det skulle ske. Altså at min mens startede op igen. Jeg havde igår ondt i maven og en træls murren og alm. utilpashed, så tænkte at det måske var min mens der endelig var på vej. Men nej, idag er der intet, ingen blod, ingen murren, INGENTING :mad:
Hold kæft hvor er det bare super frustrerende, nu er vi endelige nået hen til at jeg må blive gravid igen (hvis altså PET-scanningen på mandag er ok) og så kan vi ikke fordi min krop ikke fatter en skid.
Ved ikke hvad jeg skal gøre, kan ikke finde flere ting jeg selv kan gøre for at påvirke i positiv retning. Er ved at gå til af savnet efter Linus og længslen efter en lillebror. Men nej, mit liv skal åbenbart være en lang nedtur.
Aaarrghhh......
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Re: Skal lige af med lidt frustration...igen...

Indlægaf Stinna30 » lør, 14. august 2010 23:01

Hej Snebold

Aaargh, hvor frustrerende! Men kunne den murren måske skyldes ÆL? Eller måske bare, at der er ved at komme gang i systemet? Jeg håber af hele mit hjerte.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf stinapigen79 » søn, 15. august 2010 12:40

håber det er tegn på der er ved at ske noget med din krop at der er ved at komme gang i den
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf pivpiv » søn, 15. august 2010 13:15

Kære snebold
Jeg håber det er fordi din krop enten løsner et lille æg eller fordi den klargør til en mens, så kampen om lillebror kan skydes igang.
Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Annemor » man, 16. august 2010 17:55

Kære Snebold

Nu er tiden efterhånden inde til at du får lidt medgang i dit liv...

Med fare for at lyde meget overtroisk, så prøv at finde de gode sider af din krop, og tænk positivt om den i stedet for at kalde den en lorte krop eller lign.

Jeg er ikke spor i tvivl om at det er hårdt efter ALT hvad du har været igennem, og jeg kan sagtens forstå frustrationerne i dine indlæg (-og lad dem bare komme ud, endelig...) jeg husker bare også tilbage på nogle meget positive indlæg du skriver inden du bliver gravid med Linus. Find tilbage til det positive sind, jeg er sikker på du har, og kæmp dig tilbage til et lykkeligt liv.

Der går ikke en eneste dag, hvor jeg ikke tænker på dig og sender positive tanker i din retning. Håber snart at verden smiler til dig igen -du har set livets værste sider...

Cyperkram til dig...
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år