BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ er vi klar igen...

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

SÃ¥ er vi klar igen...

Indlægaf Annemor » man, 14. marts 2011 10:40

Jeg fødte en dejlig dreng i november og jeg har lige fået min første mens siden...

Så nu er vi klar til at arbejde på endnu et lille vidunder, helst en pige (da jeg har to drenge), men skulle det blive en dreng, så er det jo også helt i orden... jeg elsker jo dem jeg har :-)

Sidst gik der over et år inden der var gevinst... vi håber det går lidt hurtigere denne gang:-)

Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: SÃ¥ er vi klar igen...

Indlægaf Stinna30 » man, 14. marts 2011 10:50

Jøsses, det var hurtigt, men krydser fingre for, at du bliver gravid snart :D Er din lille dreng nem? For jeg har overhovedet ikke overskuddet til en mere p.t.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf HeidiBH » ons, 30. marts 2011 14:28

Nurh det var hurtig.. :D

Vi har selv leget med tanken om at barn nummer 2 bare skulle komme.. Så ingen beskyttelse til os.. MEN Må så sige at jeg kan mærke på mig selv at jeg slet slet ikke er klar endnu..

Vil få så dårlig samvittighed overfor for Alberte hvis jeg allerede blev gravid igen, nu hvor vi prøvede så længe med hende + jeg egentlig gerne ville kunne drikke lidt champagne til vores bryllup til juni ;)

Troede jeg var gravid i denne månede, havde alle tegn på det.. Og der kunne jeg virkelig mærke hvordan jeg havde det med det og det var ikke en juhu-følelse.. Så for første gang i MANGE år blev jeg glad da min mens dukkede op ;)

Nummer 2 må komme efter bryllup, det er jeg mere indstillet på i mit lille hoved.. Og så når prinsessen også at blive 1 år inden lillebror eller søster kommer ;)

Men held og lykke med det.. Hørte i GO morgen Danmark at hvis man er stresset er der go chance for at det bliver en pige ;)

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Annemor » tors, 31. marts 2011 15:55

Hvornår er en baby nem...??

Men ja :lol: , han har sovet igennem de fleste nætter siden januar -og snupper også gerne en go lur om formiddagen og igen om eftermiddagen, hvis bare jeg ikke forstyrrer med at skulle ud at handle osv... :mad:

Han græder :cry: sjældent medmindre han gerne vil have lidt opmærksomhed, en tør ble eller lidt mad -altsammen meget forståelige årsager.

Vi skal også giftes til sommer, men jeg har i flere år ikke rørt alkohol i håbet om at blive gravid, så jeg har ikke det store savn i den retning. Jeg kan sagtens klare vores bryllup på dansk vand :lol: , hvis bare det er pga endnu en lille bebs i maven.

Vi må se, af erfaring ved jeg jo at det kan tage sin tid...
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf Stinna30 » tors, 31. marts 2011 21:30

Her bliver der ikke sovet igennem og mens er heller ikke kommet, så der er hverken overskud eller mulighed for at få bebs nr. 2 lige nu.
Jeg skal også lige finde et job inden - firmaet, hvor jeg arbejdede, gik konkurs 5 dage efter Gustav blev født :???:

Rigtig meget held og lykke med at lave nr. 3 - håber, I hurtigt får drømmen opfyldt. Og ih, hvor dejligt med bryllup :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Annemor » ons, 13. april 2011 17:25

Hmm... Jeg er ikke herinde lige så tit som sidste gang jeg forsøgte at blive gravid, så jeg mente at det var d. 7. marts jeg havde mens sidst, men jeg kan se at jeg har skrevet d. 14. marts - Jeg tog nemlig en g-test i sidste uge og den var klart negativ. Det tog jeg meget roligt, da jeg ikke forventede at den var helt regelmæssig her i begyndelsen... men da jeg stadig ikke havde fået mens i dag, tog jeg lige en test mere for at være på den sikre side.
Men sikker det blev jeg ikke, jeg tog en valmed-test og den viste en meget svag streg nr. to
Jeg har ikke flere tests liggende og jeg har beordret manden ind på apoteket på vej hjem fra arbejde (han ved godt det med den svage streg). Jeg skal bare have taget en test i gen i morgen tidlig, så jeg kan se om den er blevet tydligere - den jeg har lavet i dag er jo på eftermiddagsurin, da jeg egentlig var sikker på at der ikke var gevinst endnu...

Det er egentlig meget passende, hvis den viser positiv igen i morgen tidlig, for så kan jeg lige vende det med lægen, når jeg alligevel skal have drengen til 5 mdrs undersøgelse og vacc.

Jeg er slet ikke i tvivl om at vi skal have barnet, jeg havde bare egentlig ikke ventet at den ville være der allerførste gang vi havde sex sammen efter graviditeten, men det er da bare dejligt ikke at skulle igennem sammen helvedes ventetid som sidst.

Men nu må jeg lige slå koldt vand i blodet - det kan jo være at testen i morgen tidlig er negativ, så var det bare en fuser...

Venter med spænding.....
Billede
Billede
Billede
Annemor

Indlægaf Panna » ons, 13. april 2011 17:28

Krydser fingre for at der er 2 fine streger på testen i morgen tidlig
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Annemor » tors, 14. april 2011 07:26

Heller ikke testen her til morgen gav mig et entydigt svar (-og denne gang er det en unistep-test).
I første øjekast er den negativ, men hvis man kigger lidt nærmere på den, så er der en meget svag skyggestreg og den er aflæst indenfor korrekt tidsrum.

Hmm... jeg hælder nok mest til at den er negativ, men undrer mig alligevel over at der kan komme en så svag streg, for jeg burde jo ikke have noget hcg tilbage i kroppen...

Jeg venter nogle dage og så tester jeg igen.
Der er vel ikke så meget andet jeg kan gøre???

Har lige brugt en terminsberegner -og jeg skulle være 4+3, hvis den ellers er positiv, så mon ikke bare det er ønsketænkning... men hvor er min mens så?
Billede
Billede
Billede
Annemor

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år