BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

regnede med at jeg havde haft min sidste mens i lang tid...

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

regnede med at jeg havde haft min sidste mens i lang tid...

Indlægaf Lotte75 » fre, 15. januar 2010 17:19

men sådan skulle det altså ikke være :cry:

Ved godt at jeg burde glæde mig over, at vi er i gang med behandling, men er altså bare helt nede i kulkælderen i øjeblikket :-(

Har fået mens idag = har ondt.....i maven og af mig selv.
Er startet op på p-piller for forhåbentlig at få bugt med den åndsvage cyste, som var skyld i at vi fik behandlingen afbrudt for 12 dage siden.
Skal til scanning d. 1. feb. for at se om den er væk, hvilket den forhåbentlig er, så jeg kan komme i gang med næsesprayen igen....og så venter der jo lige endnu en blødning inden jeg kan komme i gang med hormonerne. Hold kæft, hvor er det træls :evil:

Er efterhånden så prop-fyldt med hormoner, at jeg knap kan finde mig selv. Er hele tiden træt og uoplagt, og er i det hele taget ikke særlig inspirerende at være i selskab med i øjeblikket.

Trænger til forår, sol, en pos. grav.test og en baby og gerne lige NU :!:

Jeg beklager det negative indlæg, men trængte lige til at komme ud med det. - Synes det er synd at blive ved med at belemre kæresten med al min negativitet (han synes jo heller ikke at det er skidesjovt at blive ved at vente)
Tror storken har problemer med at få vores adr. ind i GPS'en, så nu flyver vi selv ud og henter vores ønskebarn
1 x GUL, 1 x SA, 9 x neg./afbrudte beh./SA
Godkendt til adoption! - Står på Etiopien-listen hos AC
Lotte75

Geografisk sted: Odense

Re: regnede med at jeg havde haft min sidste mens i lang tid...

Indlægaf Xenias mor » man, 24. januar 2011 17:37

Hey Lotte,,,,kan bare så godt følge dig i din tristhed og dit behov for at få det ud,,,,over et år siden at du har skreven dette indlæg så jeg håber at i har haft heldet med jer
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Lotte75 » man, 24. januar 2011 20:31

Hej Xenias mor,

Vi har desværre ikke haft heldet med os endnu på trods af både et offentligt og et privat ICSI-forsøg. Vi har stadig et enkelt forsøg tilbage i privat regi, men vi tror ikke rigtig på projektet mere.

Derfor har vi taget konsekvensen og er ved at blive godkendt til adoption. Efter at have været igennem de 3 faser, mangler vi kun at blive godkendt på samrådet. Forhåbentlig bliver det ikke noget problem, da vores sagsbehandler i statsforvaltningen indstiller os til godkendelse.
Når vi er godkendt kan vi se frem til 2½-3 års ventetid, hvilket virker som MEGET langt tid lige nu. Jeg er dog sikker på at bevidstheden om, at vi er "sikre" på at få et barn om ca. 3 år, betyder, at vi kan fokusere på nogle andre ting end bare lige "projekt baby".

Det har været en stor lettelse for mig (os) at sige farvel til drømmen om "det biologiske barn". Jeg (vi) har fået frigivet en masse resourcer til at fokusere på andre ting, - og det er virkelig skønt! Og endnu mere fantastisk er det at være fri for sin egen negativitet og humørsvingninger over mislykkede forsøg og en utilregnelig "hormon-krop".

Min mands søn synes at det er utrolig smart, at vi kan blive familie for et barn som ikke har nogen mor og far, og han snakker allerede om sin lillebror fra Afrika. - Han er 6 år, så han har ikke rigtig forståelse, hvor langt tid 3 år er. - Men vi glæder os over, at han glæder sig!

Rigtig meget held og lykke med projekt baby til dig og alle andre herinde - jeg håber jeres drømme snart må blive opfyldt!

KH Lotte
Tror storken har problemer med at få vores adr. ind i GPS'en, så nu flyver vi selv ud og henter vores ønskebarn
Lotte75

Indlægaf Christinamusen » man, 27. februar 2012 14:43

Hej Lotte,

Åhh jeg blir bare sådan nødt til, at høre hvordan det så går med jeres adoptions situation lige nu? Håber SÅ meget på, at der er en smule bedring på den front? :razz:

Og tillykke til jer, at I ikke skal spekulere for meget på det der dumme "projekt-baby" mere... Jeg er selv bange for, at det skal tage for lang tid, men efter at have været gravid og desværre mistede det igen så håber jeg på, at jeg ikke skal ud i de samme bekymringer som du/I har været... Det er jo hårdt både for kvinden og manden (puhhh blev helt ked af det da jeg læste om jeres lange proces)... :cry:
Håber så inderligt på, at I har mere succes nu og hvor dejligt at din mands søn han også synes godt om det :D

Stort knus herfra
Christinamusen

Indlægaf Lotte75 » tirs, 28. februar 2012 11:00

Hej Christinamusen,

Vi er rykket ca. 35 pladser siden vi startede på ventelisten. På de optimistiske dage tror jeg, at der er ca. 1½ år til vi får barn i forslag, - på de realistiske dage tror jeg at der går ca. 2 år, inden vi får besked om, at der er matchet barn til os, - og på de negative dage tror jeg, at der går meget længere tid. - Og på de helt sorte dage, bliver jeg bange for, at det aldrig sker - at listen går i stå - at der sker noget slemt i landet osv. osv.

Der er stadig mange bekymringer og frustrationer, når man nu bare er så klar til at blive moar NU! men vi kan ikke gøre andet end at vente og længes og håbe på en god og stabil formidling.
Vi forsøger at fylde ventetiden ud med kæreste-ting, som man kan gøre "når man kun er to" :D

KH Lotte
Lotte75

Indlægaf trold » søn, 04. marts 2012 22:10

Hvor er det spændende, det I er igang med :-) Vil ønske jer rigtig meget held og lykke og trykker tomlerne for at I rykker hurtig frem på listen. Glæder mig til at følge med :-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Billede
[/url]
Fødte vores guldklump Tristan d. 01-02-09 kl 06:58, han var 50 cm og vejede 3175g :)
trold

Geografisk sted: Sønderborg

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år