BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

og wupti så er vi igang

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

og wupti så er vi igang

Indlægaf dmi » fre, 08. oktober 2010 10:52

med behandlingen. I torsdags var jeg til undersøgelse hos gyn. Han startede med at sige at efter han havde læst min journal igennem fra sidste omgang vi var igennem. Havde han studset en smule over at trods alle de behandlinger vi nu har været igennem dengang at graviditeten så rent faktisk lykkedes uden påvirkning af hormoner, da jeg fik sat mine sidste æg op. Og det er jo rigtigt...det havde jeg slet ikke tænkt....
Nå men skylningen af æggelederne gik fint og jeg har 1 æg siddende klar :lol: Og alle mine blodprøver er helt normale, så min graviditet med Lucas har ændret noget i mit system :alien:
Så lørdag aften skal jeg have ægløsnings sprøjten og mandag klar til inseminering. UHHH det bliver så spændende. Og så helt uden hormonbehandling.....
Så tøser må jeg ikke be om alle de krydsede fingre i kan mønstre på mandag kl. 9.20 ;-)
God weekend
Knus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: og wupti så er vi igang

Indlægaf magdalene » fre, 08. oktober 2010 11:37

jeg krydser :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Stinna30 » lør, 09. oktober 2010 23:25

En millard XXXXXXXXXXXXX herfra ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf stinapigen79 » søn, 10. oktober 2010 13:54

de er også krydset herfra
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf dmi » man, 11. oktober 2010 15:26

Tak for xxxxx ´erne...nu er inseminieringen overstået så venter de 14 dages ventetid.....havde helt glemt hvor lang tid det egentlig er...
Men gyn var stadig meget positiv, kærestens kvalitet var helt i top, dog var hun lidt bange for at jeg har haft ægløsning lidt for tidligt i forhold til insemineringen. Men så er det jo godt at vi lige kom til at være lidt aktive igår :-)
Men nu må vi se...det kunne da være helt igennem fantastisk hvis det kunne lykkes bare sådan.
Men jeg skal passe på med at skrue forventningerne for højt op selvom det er svært når nu gyn er så positiv.
vi håber.
Ha en skøn dag allesammen
Knus
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år