BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

ny her efter SA 7+1

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

ny her efter SA 7+1

Indlægaf TVS » lør, 20. februar 2010 14:05

Hører vist også til her eftersom er 35 ... Har lige haft SA efter 7+1. Virkelig ikke særlig sjovt. Men det er ved at være overstået, og det er ok, selvom det selvfølgelig ville have været bedre med en lille spunk i maven. Men vi har besluttet os for at gribe chance for at spise store mængder sushi og drikke et dejligt glas vin :D Og så ellers gå igang på lagnerne så snart blødningen er overstået - det har jo også sin charme (det på lagnerne altså, ikke blødning...). Spørgsmålet er så bare: hvor lang tid varer sådan en blødning? Er der nogen, der ved det?
Men ønsker mig for første gang rigtig meget at blive gravid igen så hurtigt som muligt.
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Geografisk sted: København

Indlægaf Panna » lør, 20. februar 2010 18:29

Hej TVS

Velkommen til :D Jeg håber du bliver glad for at bruge dette forum.

Jeg har ikke prøvet at abortere så jeg kan deværre ikke rigtigt svare dig på dit spørgsmål.. men jeg tror nu nok at det ligesom alt andet er meget individuelt hvor meget og hvor længe man bløder.

Panna
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Snorre » lør, 20. februar 2010 18:33

Hej TVS
Synd for dig, at det ikke lykkedes i denne omgang. Men det skal nok lykkes :-)
Jeg har selv prøvet SA to gange - også tidligt i forløbet. Jeg blødte en anelse mere end ved alm menstruation, men ellers var der ikke den store forskel. Det "positive" ved en abort tidligt i graviditeten er, at I normalvis kan gå igang igen med projektet måneden efter igen :-)
Held og lykke med projektet!
Snorre
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf TVS » lør, 20. februar 2010 20:31

Hej snurre,
det var dejligt at høre :D
Dejligt at være et sted, hvor andre også har prøvet det! Jeg satser på at vi kan gå igang når blødningen er overstået. Og så må man jo bare krydse fingre. Er ihvert fald ved godt mod. Og kunne ikke lade være med at bestillen en bunke ÆL-tests, bare for at optimere chancerne. Heldigvis har min mand ikke særlig mange forretningsrejser i marts mdr.
Det 'gode' ved en SA er, at jeg er blevet endnu mere bevidst om, hvor højt jeg elsker den søn (4 år) jeg allerede har.
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Geografisk sted: København

Indlægaf svipsen » lør, 20. februar 2010 21:10

Hej og velkommen til dette hyggelige lille site.

Træls med din abort.

Ved min første abort blødte jeg i 14 dage.
Anden abort blødte jeg kraftigere men ikke meget længere tid end normalt.

Ved alle bio'erne har jeg blødt med mange klumper i. Men mens har stort set varet normalt.

Det er derfor meget forskelligt, både fra person til person, men også fra gang til gang, så jeg kan desværre ikke give noget skøn på, hvornår din mens er overstået.

Men træls er det. Man føler lidt at det er ekstra spildtid. Man har lige brugt tid på at være gravid forgæves, og så skal man også lige bruge tid på en ekstra lang mens.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Flunken » man, 22. februar 2010 12:05

Hej

Jeg fik først en medicinsk abort og blødte en del - men det hele kom ikke ud så efter 7 dage fik jeg en udskrabning. Herefter blødte jeg i 10 dage, så gik der 8 dage og så fik jeg min mens. MEn jeg vbar også i 10.uge - så mon ikke dit er hurtigere "overstået"!

Nyd sushi og vin og jeg krydser fingre for snarlig gevinst :D

Flunken
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år