BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ny bruger - men i samme situation

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Ny bruger - men i samme situation

Indlægaf Snorre » tors, 18. februar 2010 21:10

Hej herinde :-)

Jeg er ny bruger af hjemmesiden her. Jeg står i samme situation som alle jer andre, og er sikker på at dette er et godt sted at nedfælde spørgsmål, bekymringer og glæder :-)

Min situation er kort...
Min kæreste og jeg har i flere år ikke brugt prævention. Det har ført til to spontane aborter i 5/6 uge. Efter en periode uden ny succes på lagerne endte vi med komme i behandling. Er begge fundet i orden ved undersøgelser, men 4 gange IUI behandlinger har desværre alligevel ikke ført graviditet med sig... :-(

Derfor er vi nu gået igang med 1. IVF behandling. Pga. ventetid i det offentlige system, har vi valgt at benytte os af en privatklinik - Trianglen. I første omgang til 1 forsøg. Men hvis det ikke var et spørgsmål om økonomi, ville jeg foretrække at blive der.
Har nogle af jer andre erfaringer omkring det off. kontra det private system?

Jeg håber meget, at jeg ikke skal igennem turen med hormoner for mange gange. Det skal siges, at jeg er 35 år, og ikke har nogen andre børn. Så skal det være, skal det være snart! :eek:
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Stinna30 » tors, 18. februar 2010 23:12

Hej snorre

Vil bare sige velkommen til :D Nåede ikke så langt i behandlingssystemet, så jeg kan desværre ikke svare dig.

HÃ¥ber, at IVF er vejen frem for jer.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Freckles » fre, 19. februar 2010 08:30

Hej Snorre!

Jeg vil også "blot" ønske dig rigtig meget velkommen :D
Du har helt ret i, at siden her er go' - du vil altid finde opbakning og altid få et svar.
Jeg kan desværre heller ikke råde dig... Men der er ganske sikkert en eller flere herinde, der har erfaringer at dele med dig.

Håber du finder glæde ved at være her, og at Jeres første IVF-behandling ender positivt ;-)
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf magdalene » lør, 20. februar 2010 10:27

Også velkommen til fra mig af :-)...Du kan eventuelt prøve, at fyre dit spørgsmål af i kategprien: "barnløshed og behandling", måske er der nogen derinde, der kan give dig et svar...Held og lykke med det :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Tak :-)

Indlægaf Snorre » lør, 20. februar 2010 18:39

Tak for jeres velkomsthilsner :-)
Altid rart med et sted at skrive/læse om et emne, der vist alle optager os en del :-)
Knus
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år