BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nu skal det bare lykkes

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Nu skal det bare lykkes

Indlægaf Xenias mor » søn, 23. januar 2011 11:21

På tirsdag skal vi have æg taget ud og så sat op igen på torsdag. Og så skulle vi gerne have en positiv test om 14 dage. Ved godt at det måske er naivt men det SKAL bare lykkes første gang. Har bestemt ikke lyst til at prøve det homon behandlinger igen og alle de bivirkninger som der fulgte med. Jeg har bare haft det så skidt og lige nu syntes jeg ikke at jeg ville kunne overskue sådan et forløb igen. Ved godt at vi kun har prøvet i lidt over 2 år og at vi først lige er kommet igang med homon behandlingerne og at der er MANGE af jer piger som har det meget værre MEN det er bare ingen trøst for ens selv. Det jeg prøver at fremhæve og værdsætte er at jeg trods alt har fået et barn og har fået lov at opleve det. Xenia bliver 3 her til august og jeg elsker hende utrolig højt men hold da op hvor har jeg grædt mange tårer over det barn som lader sig vente på :cry: .Dette er det første indlæg som jeg har haft skrevet herinde,,,har skrevet mange gange men slettet det altid igen. Syntes at det er meget privat og svært at dele med andre og så græder jeg næsten altid som pisket når jeg er herinde og læse. Jeg satser på en positiv prøve den 10 februar :D
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Nu skal det bare lykkes

Indlægaf Stinna30 » man, 24. januar 2011 20:07

HÃ¥ber, lykken tilsmiler jer d. 10. februar :D Fingers crossed XXXXXXXX
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Titti » man, 24. januar 2011 22:31

Hej hej

Kender det, kender det!!!!!!!!! åh gud. Har også grædt mange tåre og ja hvis tåre var guld, så var jeg milliadær!!! Vil SÅ gerne have en søster el. bror til min datter, som snart fylder 4 år.

Tanker sendt afsted til dig :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Xenias mor » tirs, 25. januar 2011 21:50

Tak Titti,,,, nogle dage kan man bare klare det hele andre dage syntes jeg ikke at jeg kan overskue at stå op!!!
Og tak til dig Stinna,,,ja,jeg krydser også fingre :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år