Ja nu har jeg igen været lidt fraværende... Er startet på nyt arbejde og det tager jo altid lidt kræfter i starten.
Inseminationsforsøget mislykkedes desværre også sidste gang og vi holder pt. pause, da jeg ikke lige kunne overskue at tage fri nogle timer allerede første uge på det nye arbejde for at komme i gang med et forsøg mere.
P.t. går vores tanker meget på om vi skal forsøge at komme med i et forsøg på privatklinik hvis min mens kommer om en uges tid- selvom det nok vil betyde at jeg skal møde ret sent på arbejde nogle dage - eller om vi skal vente til slutningen af marts hvor vi så kan starte på ivf på Hvidovre... eller som en sidste mulighed, om vi skal tage et inseminationsforsøg på privatklinikken igen... det er for mig et kæmpe skridt at skulle gå videre til IVF, men efter 5 iui med 2 graviditeter som gik til grunde så kan jeg godt se at det er vejen videre....
Puha det kører rundt i hovedet på mig... og hvordan det hele kan kombineres med nyt arbejde hvor jeg pt. ikke en gang har været ansat en måned... samt tusind andre spørgsmål......
Selvfølgelig kommer projektbarn først - men det er jo heller ikke en holdbar løsning hvis jeg bliver fyret..
Jeg håber virkelig at det går godt for alle jer andre og at der snart er nogle af jer (selvfølgelig helst alle
Mange tanker
Birgitte