BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Melded mig forsigtigt under fanerne

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Melded mig forsigtigt under fanerne

Indlægaf dat » søn, 13. juni 2010 07:53

Jamen så må jeg heller kommer på banen igen. Min mand og jeg ønsker at vores datter fra september sidste år skal være storesøster, så vi prøver lige så stille og se om, det kan lykkes en gang mere. Jeg ammer dog stadig, og har endnu ikke fået mens, så tror ikke det sker lige med det samme. Men vi prøver alligevel, og håber på det bedste. Man kan jo aldrig vide....
Glæder mig til at dele sorger og glæder med Jer herinde endnu en gang :lol:
KH Dat
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Re: Melded mig forsigtigt under fanerne

Indlægaf Snorre » søn, 13. juni 2010 10:01

Velkommen til dat
Godt at du allerede nu har mod på at få en nummer 2 - så er fødsler måske ikke så afskrækkende alligevel, som de er inde i mit hoved ;-)
Blev jeres datter til på naturlig vis - eller fik I hjælp?
Håber du bliver glad for at være herinde, det er vi mange der er :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Melded mig forsigtigt under fanerne

Indlægaf dat » søn, 13. juni 2010 11:17

Tak :-)
Jeg hentede megen info, opbakning og feedback da jeg var gravid første gang herinde, og selvom jeg stort set ikke har gjort brug af BoN efter fødsel primært pga en super mødregruppe, er det rart at være tilbage, da vi ikke har fortalt nogen, at vi prøver igen. Og tilbage på job igen er det slut med mødregruppe og duper gode snakke på den konto, desværre.
Hmm, jeg vil ikke lyve: Min fødsel gjorde dælme ondt og var en langt ude af kroppen smerte oplevelse - uden smertelindring udover nåle - men hun sad også fast og blev taget med kop. Du kan læse min meget lange beretning under fødselsberetninger herinde.
Hun blev lavet på naturlig vis, så vi håber at det kan lade sig gøre igen, men der er jo ingen garantier for noget.
Glæder mig til at følge andre i gruppen over på gravidsiden engang:-).
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år