BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Mærkelig ÆL

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Mærkelig ÆL

Indlægaf Mmille » ons, 11. august 2010 17:56

jeg går og venter på at ÆL skal komme og den er på vej ingen tvivl om det, men har det bare ikke som jeg plejer, dernede :oops:
Jeg har utroligt meget udflåd og er nærmest sådan varm, sådan lidt som efter en god gang sex men det har vi ikke haft siden lørdag for manden er ikke hjemme.
Men er der andre der har det sådan op til ÆL :?:
Jeg føre nøje cyklus dagbog for at kunne sige hvordan jeg har haft det i de foregående cykluser. Men denne gang er det bare så anderledes.
Men måske er det et godt tegne måske er det fordi det hele er ved at være renset ud og klar til
Billede

Billede
Mmille

Re: Mærkelig ÆL

Indlægaf Snorre » ons, 11. august 2010 18:26

Det er i hvert fald ret almindeligt, at der omkring ÆL vil være en del mere udflåd, og det vil være lidt mere slimet i konsistensen. Men den varme du refererer til, har jeg vist ikke lige prøvet :-) Lad os håbe, at det er et godt tegn!
Benytter du ÆL tests? De kan i hvert fald sige dig ret præcis, hvornår tid er :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Mærkelig ÆL

Indlægaf Mmille » ons, 11. august 2010 18:35

Jeg bruger ikke test i denne cyklus fordi vi har valgt at skrue lidt ned for alt det baby stress men kan ikke helt komme helt af med det, for det er jo min krop alt ting forgår i ;)
Jeg holder meget øje med udflåd og plejer da også at have lidt ekstra men i dag har jeg faktisk haft trusseindlæg på fordi jeg følte det radte men et gjorde det jo ikke.
Plejer at kunne finde ÆL med udflåd fordi jeg holder øje med det sammen med tests
Billede

Billede
Mmille

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år