BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Lige lidt nyt fra mig..

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Lige lidt nyt fra mig..

Indlægaf hon1974 » tors, 25. februar 2010 15:26

Hejsa

Jeg holder godt nok officielt pause fra projekt baby pga min Gastric Bypass operation d. 25. marts, men der er nu sket lidt nyt alligevel..

Vi var i banken i sidste uge for at høre, om vi kunne få lov til at købe hus (vi har ikke været ude at se nogen huse endnu, for vi ville være sikre på, at vi kunne først).

Da jeg desværre står i RKI :oops: efter mit sidste forhold, ville min kæreste være nødt til at stå for lånet alene, indtil jeg er ude af RKI om 2 år. Derfor var vi ret usikre på, hvad de ville sige til det i banken.

I mit sidste forhold styrede min ex mig totalt og forbød mig at betale af på mine lån og fik mig til at lave nye lån i mit navn :banghead: - ved godt det lyder bizart, men han havde nedbrudt min selvstændighed og selvtillid med psykisk terror. Jeg kæmper stadig med al den gæld, jeg stiftede sammen med min ex, for han skred jo selvfølgelig bare fra det hele, da jeg sluttede vores forhold.

Nå, men banken fik alle informationer og papirer fra os, og så i tirsdags var vi deroppe igen for at få svar. Og de sagde sgu ja! :hello1:

Så i morgen kl. 15.00 skal vi ud at se på et hus, som vi har fået kig på, og det kan vi godt købe iflg. banken, hvis det ellers er i orden - altså huset. Det føles helt uvirkeligt, at vores drøm om et hus nu går i orden.

Og så har jeg lige snakket med Fertilitetsklinikken på Skive Sygehus (hvor vi stadig er tilknyttet på trods af pause i projekt baby). Jeg ville høre ad, hvor lang tid der skal gå, inden vi kan komme i IVF-behandling samt hvor meget jeg skal have tabt efter operationen.
De siger, at vi starter behandling, når jeg er nede på ca. 85-89 kg! Det er muligvis allerede om ½ år! Fedt at vi ikke skal vente i 1 år eller mere, før vi kan komme igang med IVF-behandlingen! Det troede jeg nemlig pga min operation, men fordi jeg bliver 36 år til november, så skal vi igang før.

Ihh, hvor jeg glæder mig! Det har været en god uge med både ja til huskøb og positiv svar fra Skive!

Havde lige lyst til at dele min glæde med jer!

Knus fra Heidi
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Stinna30 » tors, 25. februar 2010 15:49

Hej Heidi

Godt, at du kom ud af det forhold, sikke en idiot. Og synd for dg, at du skal trækkes med al den gæld nu.
Dejligt, at banken trods tiderne sagde ja. Håber, I finder et fint hus :D og held og lykke med operationen, hvis ikke vi hører fra dig inden.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snebold » tors, 25. februar 2010 17:01

Hej Heidi
Det var da dejlige nyheder, så kan I jo lige få huset indrettet og klar til du bliver gravid om et ½ års tid.
Jeg vil se frem til at hoppe over på gravidsiden sammen med dig, jeg bliver jo gravid 19. august ;-)

Det lyder bestemt som en træls type, ham din eks. så tillykke med at du kom ud af det forhold.

Hvor er det dejligt med denne type positive indlæg, bliver helt i godt humør :D
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf hon1974 » fre, 26. februar 2010 12:00

Hej igen

Tak for jeres indlæg.

Det er virkelig dejligt, at det for én gangs skyld går godt i alle hensigter for os. Vi har ikke været så heldige førhen, men dejligt at det nu er blevet bedre!

Håber I andre også har det godt?

Knus Heidi
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Indlægaf hon1974 » tirs, 13. april 2010 11:24

Hejsa

SÃ¥ kommer jeg lige med en opdatering igen..

Jeg er nu ovre min operation og har det helt fint. Jeg bliver dog hurtig træt, men det ændrer sig med tiden.

Jeg startede lige op på arbejde igen igår og det gik fint. Jeg er startet op som deltidssygemeldt, fordi jeg ikke kan holde til fuldtidsarbejde endnu pga trætheden. Det er dejligt, at min arbejdsgiver er så forstående.

Og så er der sket det fantastiske, at vi har købt huset og overtager det den 1. maj!! Så om 18 dage flytter vi i vores 1. fælles hus!! Det bliver bare så fedt!

Især fordi vi de sidste par måneder har haft min svoger og hans søn boende, fordi de lige pludselig stod uden bolig, da min svogers ex-kæreste 1 dag før de skulle flytte sammen ændrede mening og de slog op.. Så vi har ikke været alene de sidste 2 måneder.. Så flytningen ser vi MEGET frem til!

HÃ¥ber I alle har det godt?

Knus fra Heidi

Billede

Billede
hon1974

Indlægaf Stinna30 » tirs, 13. april 2010 19:14

Hej Heidi

Godt at høre, at operationen var vellykket. Håber, det går hurtigt med at smide kiloene :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snebold » tirs, 13. april 2010 19:33

Hej Heidi
Hvor hyggeligt at høre fra dig, selv om du ikke lige arbejder på projekt baby for tiden.

Dejligt at operationen er vel overstået, håber trætheden også snart fortager sig og at kiloene derefter går deres vej ;-)

Kan tydelig huske da vi overtog vores hus, fantastisk følelse, så kan godt forstå I glæder jer. Du må endelig holde os opdateret om flytningen
:D
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar