Hej allesammen!
Jeg vil bare lige fortælle lidt om, hvordan det går her hos os.
Jeg/vi holder officielt pause fra Projekt Baby indtil ca august pga, at jeg fik en Gastric Bypass den 26. marts (en fedmeoperation, som jeg har fået af helbredsmæssige årsager), så jeg skal lige ovenpå operationen først..
Dvs uofficielt prøver vi faktisk allerede igen, for jeg har det helt fint efter min operation. Og vi har stadig kontakt til Fertilitetsklinikken på Skive Sygehus, hvor vi forventer at skulle igang med behandling i august/september.. Jeg skal ned på ca. 88 kg, før vi kan gå igang.
Jeg ved godt, at lægerne, der laver Gastric Bypass, anbefaler, at man venter 1 år efter operationen, før man bliver gravid, men jeg bliver 36 år til november, så vi er jo lidt i tidspres, når vi gerne vil have 2 børn.. Jeg er så også én af de heldige, der ikke har haft nogle problemer efter operationen - bortset fra træthed, men det er helt normalt efter så stor en operation.
Nu her idag har jeg så nået den første milepæl efter operationen - nemlig 20 kg´s vægttab!
Næste milepæl - nemlig at nå under 100 kg for første gang i ca. 13-14 år - ligger kun 4,1 kg væk, så det når jeg nok snart..
Nu mangler jeg så kun 16 kg, før vi kan gå igang med behandlingen! Ihh, hvor jeg glæder mig til at komme igang med det!
Åh ja, og så er vi jo endelig flyttet ind i vores nye hus, og det er også bare dejligt! Endelig har vi privatliv igen efter at have huset min svoger, hans søn og hans kæreste i 3 måneder! Det var sgu nogle hårde måneder - tro mig!
HÃ¥ber I alle har det rigtig godt?
Knus fra Heidi