Som nogen af jer ved var vi kommet med i et forsøg på en privatklinik…
Det er vi så ikke alligevel! I går aftes ringede de og sagde at vi ikke må komme med i forsøget alligevel.
De siger de ikke må screene os igen… Det skal siges at jeg blev ”skrottet” fordi jeg vejer 6 kg for meget. Men havde fået den besked at jeg bare skulle tabe de 6 kg og så kunne vi melde os klar igen.
Det skal også lige tilføjes at vi på intet tidspunkt før vi sidder til konsultationen/screeningen har fået at vide at man ikke må veje over x antal kg. Hvis vi havde vidst det havde vi jo ikke meldt os klar til forsøget før jeg kunne opfylde den forudsætning.
Nogle gange er det bare som om de ikke ved hvor hårdt det er – især følelsesmæssigt.
Så nu skal vi til at have fat på Hvidovre igen og høre om vi kan komme til tidligere – vi havde jo udsat behandlingen der når vi nu kunne komme med i forsøget.
Ja og så er presset på at samle penge sammen lige pludselig steget sindssyg meget. Hvis man da bare vidste hvor mange penge man præcis skal bruge – vi vil jo nødig stoppe midt i det hele pga vi løber tør for penge.
ARGH.. det er så pisse frustrerende. Synes hver gang jeg tror det går fremad så kommer der en eller anden og sparker mig tilbage til start – og nogle gange længere tilbage…
Ja og så er jeg for resten helt alene hjemme i weekenden – skal dog mødes med et par veninder i aften. Selvom jeg godt nok ikke synes humøret er der til…
Nåeh ja det skal måske også lige tilføjes at min lillebror blev indlagt babubabu på hospitalet i går pga mistanke om meningitis. Det var det dog heldigvis ikke. Pt. har de fundet ud af at han har en slem lungebetændelse.
Så i det hele taget en skod start på weekenden.
Håber jeres weekend bliver bedre end min
Knus
Birgitte