BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Høre vist til her

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Høre vist til her

Indlægaf Mmille » lør, 07. august 2010 13:44

Jeg er 33 så jeg høre vist til herinde :-)
Vi har forsøgt siden dec 09 at lave en baby og der er også lykkedes 4 gange men men men spiren er bare ikke blevet hængende nogen af gangene.
Hvis der er nogen der har nogle gode råd så modtages de med kyshånd, syntes at det er lidt hårdt at man hele tiden mister.
Havde faktisk sådan i sidste cyklus at jeg slet ikke gad at teste for jeg vidste jo den var positiv men at mens ville komme.
Jeg er blevet scannet og alt ser fint ud der er også blevet taget blodprøver af os begge for kromosom afvigelser. Vi går og venter på svar, men det kan jo tage tid nu hvor det er sommer ferie.
Billede

Billede
Mmille

Re: Høre vist til her

Indlægaf Snebold » lør, 07. august 2010 18:23

Kære Mmille
Hvis bare jeg vidste hvad man kunne gøre. Er også selv desperat efter at blive gravid, men har bare ingen ÆL pga. kemo :roll:
Har du læst "Spis dig gravid"? Måske kunne det være noget. Jeg forsøger selv at spise uden om de hurtige kulhydrater, men har opgivet at følge bogen slavisk. Det jo som sådan ikke det der er mit problem -jeg vil bare sikre mig at det heller ikke bliver det. Mener at kosten også skulle kunne betyde noget for om graviditeten bliver siddende, hvilket jo ser ud til at være dit problem.
Jeg forsøger også med zoneterapi, men har nu mistet troen lidt. Min zoneterapeut sagde sidst at han kunne mærke stor aktivitet i højre side og at venstre side var doven. Der er bare lige det, at min højre æggestok ligger i fryseren på Rigshospitalet, så... :lol:
Jeg spiser også fiskeolie, hvilket nogen har bildt mig ind skulle være godt for en kommende graviditet. Aner ikke om det virker, men hvad gør man ikke!?!?
Håber du snart får lov at beholde spiren i alle 9 mdr.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Re: Høre vist til her

Indlægaf Mmille » tirs, 10. august 2010 21:25

Jeg er begyndt at spise efter KISS principperne i går så jeg håber de er med til at hjælpe.
Billede

Billede
Mmille

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år