BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hmm! mystisk

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Hmm! mystisk

Indlægaf leneosther » tors, 17. marts 2011 09:52

Hej allesammen :) jeg vil gerne høre om nogen har oplevet det samme som mig :)
jeg fik for nogen dage siden en sviene fornemmelse i mine bryster og fandt ud af hvis jeg løb gorde de ondt :roll: skal lige sige der er 10 dage til mens , men så kunne jeg jo ikke nære mig for at tage en test ....synes jg anede en utydelig streg men slog det hen og lå dei skabet ..s da jeg tog den frem i morges kan jeg se at der er en streg ...har nogen oplevet det ? og i så fald hvad kan man så regne med eller håbe på ? :roll:
knuss lene
leneosther

Re: Hmm! mystisk

Indlægaf Stinna30 » tors, 17. marts 2011 11:25

Hvis der er 10 dage til mens, så har ægget knap nok sat sig fast, og du kan ikke se noget på en test. Men måske har du haft ÆL tidligere end du troede, så du er tættere på testdag end du tror???
Du kan ikke regne med testen, når den har ligget i skabet så længe - den kan vise falsk positiv, når tiden er overskredet.
Men jeg krydser da fingre for, at du har haft ÆL tidligt, og derfor er gravid. Hvis du er gravid, så tag en test igen om et par dage, så vil du ikke være i tvivl, da stregen er blevet tydelig.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Re: Hmm! mystisk

Indlægaf HeidiBH » ons, 30. marts 2011 14:23

Du kan ikke regne med testen når den er så gammel.. Men siger at stregen skal komme inden for 5 min mener jeg og kommer den derefter er den falsk positiv..

Men lyder da spændene med ømme babser ;) Håber du snart får de 2 streger..

HAr du fået testet igen?
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år