BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Gad vide om....

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Gad vide om....

Indlægaf dmi » ons, 15. september 2010 08:28

det kan være...
Jeg er ekspert i at sætte tanker igang i mit lille hoved.
I starten af sidste uge begyndte jeg at få ekstra meget udflåd...det kløede lidt så jeg fik en kapsel af lægen mod svamp. Kløen forsvandt men ikke udflåden. Slog det op på nettet, og læste at enten svamp eller fordi man er gravid og danner slimprop.
Så i weekenden blev jeg meget oppustet og havde nogle vilde spændinger i underlivet. Så i går kom der lige pludselig mælk eller lign ud af mine bryster.
Så er det man tænker sit. Hvorfor sker disse ting. Jeg har meget svært ved at tro på jeg er gravid. Der er en hel uge til jeg skal ha mens så det nytter jo ikke noget at tage en test.
I næste uge har vi endelig til hos gyn til forundersøgelse for evt fertilitetsbehandling igen.
SÃ¥ hvad tror i??????????????????????????????????
Kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal tænke og tro. Blev jo ikke gravid på den naturlige måde sidste gang så tænk nu hvis den er der nu
NÃ¥ bare lidt tanker fra mig
Knus
DMI
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Gad vide om....

Indlægaf dmi » ons, 15. september 2010 08:34

Jo og så er jeg ekstremt træt om aftenen, nøjagtig lige som sidst sover jeg på sofaen kl 20.30.
Billede
dmi

Indlægaf Snebold » ons, 15. september 2010 09:12

Det ser da lovende ud :razz:
Glæder mig til en opdatering. Det ville da være super hvis I har klaret den selv og slipper for behandling denne gang.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf mrsma » ons, 15. september 2010 12:22

Hej

Ja det lyder jo meget rigtigt ;-) Men det er jo selvfælgelig svært og sige om det er din krop der spiller dig et pus- eller om den virkelig er der (krydser finger :-) )
Jeg havde forventet mens i søndags testede mandag men negativ- har haft en del udflåd den sidste uge, så var egentlig ved at tro at min ægløsning måske har flytte sig!! Stadig ingen mens, er meget træt, måske endda lidt oppustet- og er ved at få lidt ømme brystvorter- hmm men det er nok min krop der spiller MIG et pus!!

Det er utrolig som mennesket er skabt.. Håber inderligt for dig at det er fordi du er gravid at din krop reagere som den gør- det vil jo være helt fantastisk :-)

Sender 100000 positive tanker afsted og XX finger

M
mrsma

Indlægaf Titti » ons, 15. september 2010 21:18

Uha, jeg kender alt for godt det der med at kroppen tror den er gravid, jeg kan få ALLE symtomerne på de rigtige tidspunkter UDEN at være gravid, er rigtig træt af det. Men det er jo nok forbi ønsket er så stort!

Jeg håber håber og håber på din krop er med dig og oprigtig :-) pøj pøj
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf dmi » lør, 25. september 2010 10:13

Nå så kom mens :-( Øv men i mellem tiden har vi været til samtale på en klinik og er allerede igang med at tage prøver. Har lige fået svar på de første og alle min hormoner er som de skal være :-) Så det er jo bare helt fantastisk. Skal lige ha taget en blodprøve mere på mandag for med sikkerhed at udelukke PCO. Men det lover jo godt. Så i denne her cyklys observerer vi og scanner hvordan min æg modnes og måske vælge vi at inseminere helt uden hormoner. Det ville være så fantastisk. Dejligt med en klinik der arbejder hurtigt. Skønt.
God weekend til alle
Knus
DMI
Billede
dmi

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år