Hejsa!
Jeg er ny herinde og trænger simpelthen til at tale med ligestillede, da jeg efterhånden er meget frustreret!
Jeg er 38 og min kæreste er 42 og vi har prøvet at blive gravid i næsten 2 år. Jeg har dog været gravid i marts 2010, men mistede det ved en spontan abort.
Siden da har vi arbejdet intenst på det med ægløsningstest, vi har spist efter bogen "Spis dig gravid", zoneterapi og jeg har næsten ikke rørt alkohol. Vi lever sundt med økologisk mad, motion og jeg gør meget for også at have balance på det mentale plan!
Jeg har efter aborten haft en næsten udeblivende menstruation og jeg har derfor været hos en speciallæge i gynokologi og de undersøgelser hun har foretaget indtil nu ser fine ud! Jeg mangler dog en gennemskylning af mine æggeledere! Men min cyklus har nu endelig rettet sig ind, jeg er bare så træt af være frustreret!
Hele mit liv handler om det underliv og hver en smerte/forandring bliver analyseret. Jeg prøver virkelig at tage det afslappet og tænke positivt, og har også i perioder lagt hele projectet lidt tilside! Men jeg har svært ved at slippe det...jeg tuder over ingenting og når jeg ser en baby, kan jeg slet ikke holde tårerne tilbage. Og lige pt bliver alle gravide omkring mig! Jeg glæder mig selvfølgelig på deres vegne, men hold op hvor gør det ondt!
Jeg ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv, og er træt af at høre..."det skal nok komme"....
Er der nogle der har nogle gode råd til hvordan jeg slipper det lidt og måske flytter fokus (og kan man overhovedet det, når man fysisk er nødt til at have fokus på ægløsning) ??????
Mange hilsner
B.