BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Er det for hurtigt at jeg overvejer nr. 2?

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Indlægaf dat » ons, 10. februar 2010 21:04

Hej Anette
vil bare sige, at der er 1 år på nær en uge mellem min storebror og mig, så det kan sagtens lade sig gøre. Min mor blev gravid med mig tre måneder efter min bror var kommet til verden - mine forældre tog også chancen og havde bestemt sig for at lade skæbnen råde. Min mor sagde det var hårdt, men til gengæld har der ikke været søskende jalousi fordi min bror var for lille til at forstå, at jeg var kommet til verden for good. Så i hans bevidsthed har jeg mere eller mindre altid været til stede. Min mor sagde det var hårdt, men omvendt så er lortebleerne ikke så slemme at forholde sig til som hvis der måske er mange år imellem og det bal endelig er forbi? Jeg ved det ikke, men min klare overbevisning er, at I bare skal gå til makronerne, hvis I er klar på en lille ny. Håber selv på at blive gravid i løbet af det næste år, da jeg også er i 30erne, og således har en stakket frist for hurtigt og nemt at blive gravid:-)
Held ig ykke fra Dat
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Foregående

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år