Hej
Ja i denne cyklus må vi jo ikke komme i behandling, da kroppen skal holde pause fra hormoner osv.
Men men men... det skal da ikke afholde os fra at lege kaniner

Jeg har siden mens stop taget min temp. hver morgen kl. 6.00 og den har ligget på 36,6 og 36,7. En enkelt dag på 36.9, men faldt igen dagen efter, så intet her der tyder på noget

Jeg har i samme periode taget ÆL test og de var helt uden test streg de første dage, mens der der sidste dage har været en MEGET svag test streg. Så de må tolkes som negative.
En 4-5 dage efter mens stop havde jeg tre dage med pletblødning, det har jeg aldrig haft før, men det er vel meget nromalt.
Men trods det at alt ovenstående peger imod at der ingen ÆL har været, ja så spirede håbet alligevel frem

Jeg blev onsdag aften voldsom svimmel, sad lige så stille med computeren og pludselig kørte alting rundt. Det fortsatte hele aftenen og da jeg skulle i seng måtte min mand hjælpe mig tøjet af, jeg var så svimmel og fik så meget kvalme at jeg intet kunne. Næste morgen var der stadig lidt, men tog på arbejde. Da jeg gik over parkeringspladsen havde jeg min taske hængende over brystet og pludselig mærkede jeg remmens berøring af mit bryst meget tydeligt, gennem jakke og tøj. Det plejer jeg altså aldrig -i hvert fald ikke når jer er mit normale rationelle selv, men hvem gider også være sådan en kedelige person

Så jeg fik jo alligevel tanken, tænk nu hvis!!!!
For fanden hvor er det her frustrerende, ønsker en graviditet så forbandet meget og tror i bund og grund ikke på det sker før jeg får opereret æggestokvæv ind igen, da jeg er ret sikker på kemoen slog mine æg ihjel. Alligevel kører jeg mig selv sådan op.
Kh. Snebold

Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet