BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Æg taget ud!!!!

Hvis du er over 30 år og har et ønske om at blive gravid kan du her dele dine tanker og bekymringer med andre i samme situation.

Æg taget ud!!!!

Indlægaf Xenias mor » tirs, 25. januar 2011 21:45

Hej igen,
så var vi inde og få æg taget ud idag og min mand afleverede hans lille prøve :-) . Jeg havde det faktisk fint uden forløbet og også på vejen hjem . Gik så på hovedet i seng da jeg bare var træt MEN da jeg vågnede så skal jeg da lige love for at jeg kunne mærke mit underliv igen!!!! AV AV AV,,, for dælen hvor har jeg dog ondt i mit underliv,,føles ligesom de har rodet godt og grundigt rundt i det derinde. Jeg håber ikke at man får det skidt når man får lagt æggene op igen men det kunne jeg da heller ikke forstille mig. Jeg blev dog godt nok meget ked af at få at vide at jeg skal stoppe mit løbeprogram efter jeg får æggene lagt op. Mit løb er med til at mit humør ikke er en sort tordensky hele tiden. De sagde at de anbefalede at jeg holdte mig i ro i en uge efter æggende er lagt op. Jeg er så spændt,,, så spændt på det hele men i første omgang er jeg spændt på at få æggende lagt op på torsdag.
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Æg taget ud!!!!

Indlægaf Snorre » ons, 26. januar 2011 13:30

Det lyder heldigvis til at du har haft en god ægudtagning. Lidt smerter er svært at undgå, det er jo en ordentlig omgang sådan et indgreb :-) Men håber at smerterne hurtigt fortager sig og sørg for at drikke godt med vand :-)
Selv ægoplægningen tager meget kort tid, og plejer ikke at gøre ondt.
Lidt frustrerende at du må sætte dit løbeprogram på hold, men hvad gør man ikke i en god sags tjeneste. Du må gå dig nogle ture, for det er da bedre end ingenting :-) Håber at et æg får sat sig fast i mellemtiden! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Xenias mor » fre, 28. januar 2011 08:27

Hey Snorre,,,,,,,,alt gik godt med selve ægoplægningen men er stadig øm fra indgrebet da de tog dem ud. Jeg er mega spændt om ægget sætter sig fast,,,men kan godt mærke at jeg tror på det denne gang. :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Helle » lør, 29. januar 2011 16:11

Krydser alt hvad jeg har der kan krydses!!!!! :D
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Snorre » lør, 29. januar 2011 17:37

kan godt forstå, at du er rigtig spændt! Lige efter de bliver lagt op, har jeg oplevet nogle dage, hvor jeg har været rigtig positiv og troet på det. Så har jeg ramt en periode med nervøsitet, og synes at kroppen udsender lidt for mange alm. mens smerter. Men det er nok ret almindeligt, at ens tro på det går lidt op og ned ... :-)
Jeg håber den er der i hvert fald!! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Vil gerne være gravid - +30 år