BabyOrNot.dk - Graviditetstest - glsningstest

Bekymringer

Forum for ALLE der ønsker at blive gravid. Her kan du dele dine følelser med andre i samme situation. Spørg til andre brugeres erfaringer og få svar på de mange spørgsmål, der naturligt nok trænger sig på, når man ønsker at blive gravid.

Bekymringer

Indlægaf Junni » tirs, 25. juli 2017 15:00

Hej!
Jeg er ny herinde og ville bare lige hilse pænt på og benytte mig af muligheden for at dele mine tanker. Jeg har længe gået med tanken om at blive gravid, og min kæreste og jeg forsøger aktivt. Det er lidt over 14 dage siden jeg smed p-pillerne, så vi er forberedte på at der kan risikere at gå lang tid.
Jeg har lidt blandede følelser omkring det at skulle have et barn.
Jeg har en veninde som fik barn i en tidlig alder og hun klarede faktisk de første 3 år helt perfekt. Derefter skete der et eller andet. Hun ville gå i byen, drikke sig i hegnet og tage stoffer - og nu er det endt med at hun har fået en psykose og at barnet bor hos sin far.
Det scenarie skræmmer mig fra vid og sans.
Jeg er helt sikker på, at min veninde har følt sig 100% klar men hvad der så lige er gået galt, er der ingen der ved.
Jeg føler mig 110% klar nu og det samme gør min kæreste, så jeg er sikker på at det nok skal gå, men jeg har alligevel min veninde i tankerne.
Hvad er jeres tanker? Er jeg den eneste der sidder med frygten for lige pludselig ikke at kunne magte det?
Jeg har ikke selv et behov for at tage stoffer og drikke mig i hegnet, men alligevel :???:
Beklager det lange indlæg :sunny:
Junni

Tilbage til Vil gerne være gravid