af MAT » tirs, 09. marts 2010 22:00
Svipsen, for pokker da! Øv, hvor er det strengt, at du skal gå og være så nervøs og usikker. For jeg tror bestemt ikke, at der er grund til at være det. Med så højt hcg-tal er det da ligemeget, om testen er så eller så tydelig - urin er ustabil, og der er sikkert også forskel på testene.
Mht. kramperne - jeg havde vildt mange "mens"smerter den første uge - meget værre, end når jeg havde mens.! Vågnede af dem om natten og tudede nærmest, så ondt gjorde det - og var også sikker på, at det var slut, men der kom aldrig en blødning i forbindelse med smerterne. Senere oplevede jeg - uden smerter - både brunt udflåd og efter NF havde jeg en god klat frisk, rødt blod (uden smerter). Og der ligger altså en unge og sparker i min mave.
Jeg forstår virkelig godt, at du med din historie kun kan tænke dårlige tanker. Men vid, at smerter ikke nødvendigvis er for det onde - tværtimod, måske er det netop et graviditetssymptom.
Stol på den fine blodprøve, hold fingrene krydsede og håb på det bedste, hvis du kan! I mellemtiden sender jeg dig masser af positive tanker og krydsede fingre. KNUS!